Bruger siden: 14 August 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 19
Sendt: 01 December 2009 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
Er der nogen der kender til nogle eksempler på DAC med mange indgange? jeg har f.eks. TV boks, Sonos, Mac TV, Oppo osv. Det mit Hifi er analogt vil min DAC skulle virke som omskifter. Nogen erfaring?
Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
Sendt: 02 December 2009 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
ruddi13 skrev:
Er der nogen der kender til nogle eksempler på DAC med mange indgange? jeg har f.eks. TV boks, Sonos, Mac TV, Oppo osv. Det mit Hifi er analogt vil min DAC skulle virke som omskifter. Nogen erfaring?
jeg har en Meridian 563 V3. Det er ret beset en digital pre/ processor, men kan bruges som f.eks. dac. Der er 5 (tror jeg nok digitale indgange) og nogle analoge. Den lyder derudover rigtig godt, på trods af, at den ikk er spritny. Der har vist været en brugt Meridian 568 til slag i tilbudsavisen her på sitet for nylig.
Bruger siden: 14 August 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 19
Sendt: 02 December 2009 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
Indtil videre, tak for jeres indlæg, hælder nu til Naim DAC, tilpas antal indgange, lidt dyr. Kunne have hørt den idag hvis jeg havde været hurtigere hos lydportalen.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum