| Forfatter |
|
dumbo Forum Bruger

Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 27 December 2009 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 27 December 2009 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft en et års tid, og har faktisk været rigtig glad for den. Den virker bare og lyder godt. Jeg har desværre ikke haft det store sammenligningsgrundlag hvad andre dac's angår. Men den lyder helt sikkert bedre end de cd-afspillere jeg har haft.
Man kan lege med forskellige rør til den, hvilket jo er en fordel hvis man vil tune lyden lidt.
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 27 December 2009 kl. 23:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej JBL,
Det lyder rigtig spændende, tak for input 
Overvejer nemlig kraftigt og købe en til min "nye" Sony cd-afspiller......så vil jo gerne lige høre hvad folk har og sige til den 
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 27 December 2009 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min kommer med posten senest tirsdag, skal nok lige komme med en lille anmeldelse når jeg har fået lyttet på den:-) __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger

|
| Sendt: 27 December 2009 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder sgu spændende Preben 
Men kan godt ske jeg bestiller een inden, for har et godt tilbud på hånden.....må se hvad jeg finder ud af 
|
| Til top |
|
| |
john pedersen Forum Bruger

Bruger siden: 16 August 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 2500
|
| Sendt: 28 December 2009 kl. 11:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
jeg har også haft en som jeg satte til min xindak muse 3.. men der må jeg sige der hentede jeg ikke noget.... men håber du er glad for blå diode lys for det er det meget af... en del for meget efter min smag... 
mvh john
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 28 December 2009 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
hej
jeg har også haft en som jeg satte til min xindak muse 3.. men der må jeg sige der hentede jeg ikke noget.... men håber du er glad for blå diode lys for det er det meget af... en del for meget efter min smag... 
mvh john |
|
|
Hvad brugte du før, siden du ikke hentede noget(fik forbedret lyden)? __________________ SB. Touch
Moon I-1
Xindak dac-5
Dynaudio focus 140
PS3
Taralabs helix
Straightwire rhapsody S
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 December 2009 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg brugte kun min cd xindak muse 3.. ville prøve at forbedre lyden med en dac 5... men vandt ikke noget med den kombi... har før haft stor succes med en cambright dac3 på en sony cd en ES model.... men lige præcis xindak muse 3 og xindak dac5 gav ikke noget.... ihvertifald ikke her hos mig....
mvh john
|
| Til top |
|
| |
ramma Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 969
|
| Sendt: 28 December 2009 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
john pedersen skrev:
|
jeg brugte kun min cd xindak muse 3.. ville prøve at forbedre lyden med en dac 5... men vandt ikke noget med den kombi... har før haft stor succes med en cambright dac3 på en sony cd en ES model.... men lige præcis xindak muse 3 og xindak dac5 gav ikke noget.... ihvertifald ikke her hos mig....
mvh john
|
|
|
jeg har en dac-5 og muse 3.0, i mit tilfælde gav det en klar forbedring i forhold til muse 3.0 selv,
forbedringen er mere klarhed , bedre perspektiv, væsenligt bedre dynamik,samt en meget stram og dyb bas, det gælder for transistor udgangen, med rørdelen er lyden mørkere og mindre dynamisk, lidt pæn kan man sige, til pris en dac-5 koster er det svært at finde noget bedre mht. lyd og byggekvalitet på denne side af 10.000 kr
thats it __________________ Hifi hilsen Ramma
|
| Til top |
|
| |
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
| Sendt: 28 December 2009 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du vil spendere ca 7k brugt kan du få en stello 220 MKII DAC , det er efter min overbevisning den bedste dac til prisen og den har alle typer ind og udgange inkl usb, jeg brugte den i min tid sammen med min xa 5e og lyden ja den var helt fantastisk. Lillebroderen da 100 skulle goså være god og fåes endnu billigere.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 December 2009 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
ramma skrev:
john pedersen skrev:
|
mvh john
|
|
|
jeg har en dac-5 og muse 3.0, i mit tilfælde gav det en klar forbedring i forhold til muse 3.0 selv,
forbedringen er mere klarhed , bedre perspektiv, væsenligt bedre dynamik,samt en meget stram og dyb bas, det gælder for transistor udgangen, med rørdelen er lyden mørkere og mindre dynamisk, lidt pæn kan man sige, til pris en dac-5 koster er det svært at finde noget bedre mht. lyd og byggekvalitet på denne side af 10.000 kr
thats it
|
|
|
jamen det er da godt at du synes det spiller godt... men stadig her gav det zip rap thats a fact... men lytterum og hvad man ellers har af grej spiller enormt meget ind der.... men utrolig de skal bruge så mange/ meget af de blå lys dioder... de er sgu da r.. træls
|
| Til top |
|
| |