| Forfatter |
|
rikkestrix Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 18:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer:-)
Jeg har gang i at opgradere mit anlæg. Pt har jeg et ældre Denon mini anlæg (UD-M31) + minipods til. Jeg har faktisk aldrig nogensinde været
tilfreds med det. Faktisk synes jeg det lyder decideret dårligt - så nu skal det altså i den grad skiftes ud:-)
Jeg har været i Hifiklubben, og der testede jeg bla. Arcam solo min til kr. 6995,- og B&W CM1 højtalere til.
Det var jeg umiddelbart ret begejstret for.
Jeg har brug for et anlæg (trods at det skal være småt og kompakt) som ikke er bange for bund. Jeg hører alt fra jazz til Rnb og rock
Så lad mig få nogle tips til jer entusiaster. Hvad kan I anbefale? Både konkrete produkter, og evt. butikker...
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 03 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 477
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg ved det er dårlig stil at besvare et spørgsmål med et mod spørgsmål men hvor meget har du tænkt dig at ofre på sagen? -
og hvad er dine primære signalkilder (LP, CD, mp3)?
__________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
rikkestrix Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha:-) Det er helt ok!! Det kunne jeg jo faktisk godt lige ha' oplyst:-)
Altså jeg spiller primært cd'er, og sætter også jævnligt min iPod til...
Og jeg forestiller mig at bruge max kr.10.000,- og jeg køber meget gerne brugt, hvis det kan betale sig...
/Rikke:-)
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger


Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
smut en tur i dans radio/tv der er lidt at sammenligne med
http://www.danstv.dk/shop/mini-anlaeg-11s.html
Dans TV & HIFI-Center Amagerbrogade 8 2300 København S __________________ Hilsen Finn / Finn29
<a href="http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=50141 ">
|
| Til top |
|
| |
Halo8 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 03 Maj 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 477
|
| Sendt: 26 Januar 2010 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen
Umiddelbart syntes jeg den Arcam Solo Mini du har kig på ser rigtig fornuftig ud. Mht. højttalere kunne det være en idé at
overveje nogle Tannoy Mercury F1 Custom, de spiller fremragende til prisen. __________________ Mvh
Flemming
|
| Til top |
|
| |
Sportsguitarist Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 167
|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb en NAS, en iPod Touch, en Sonos ZP120 og et sæt højttalere.
Ulempen er sæføli, at det kræver en lille smule IT infrastruktur, men hvis du har det på plads, er det helt genialt. Derudover skal du have alle dine CDer forbi en computer og videre over på NASen, men det skal kun gøres en enkelt gang så er du kørende.
Du får 15000 radiostationer + ekstra
(lækker) funktionalitet fra NAS og iPod touch som bonus, noget du ikke har med et traditionelt anlæg.
Og så lyder
det altså ganske, ganske udmærket...
|
| Til top |
|
| |
rikkestrix Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for indputs:-)
Mht NAS og Sonos ZP120, så er jeg lidt for oldschool til den løsning. Jeg er super glad for min iPod og den alsidighed det giver - men jeg vil gerne
have et rigtig anlæg med knapper jeg kan pille ved og en CD med et cover. Jeg er måske lidt pige-agtig på det punkt, men det kan jeg altså godt
li':-) Så den lidt mere harddisc agtige løsning er ikke lige mig. Men tak for foreslaget:-)!!
Kunne være meget sjovt at høre jeres mening om Hifiklubben. Får man meget for sine penge, eller er det bare godt markedsført? Synes det er
svært at gennemskue. Umiddelbart får man jo meget for sine penge, men jeg har omvendt heller ikke været rundt i de andre forretninger og tjekke
ud hvad man kan få.
Og så vil jeg bestemt tjekke Tannoy Mercury F1 Custom ud. Havde nemlig et par Tannoy i mit hjemmestudie engang, som lød FANTASTISK. Har
desværre glemt hvad modellen hed...
Men kom endelig med flere indputs, det er inspirerende og lærerigt:-) Tak!
|
| Til top |
|
| |
Finn29 Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2130
|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |