| Forfatter |
|
volleborg Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Lyngdorf CD-1, som kommer med fejlmeddelelsen "Disc Error", når Mew's "No More Stories" ligger i drevet. Jeg har prøvet med flere forskellige eksemplarer af denne cd, men med samme resultat. Der er ikke andre cd'er, jeg har dette problem med; det kan blive til en "No Disc", hvis jeg kommer til at lægge en cd skævt i.
Er der andre, som har samme erfaring ang. denne cd, eller andre, som CD-1 konsekvent ikke vli læse?
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 17:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den virker på min Densen cd-afspiller og min Denon dvd-afspiller. Jeg tager min Mew cd med på arbejde i morgen og ser om den CD1 vi har i butikken gør det samme. Melder tilbage i morgen
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4932
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Er din CD-1 opdateret løbende med firmware opdateringer? Et par af disse opdateringer har hjulpet i situationer, hvor min CD-1 havde problemer med at indlæse nogle plader.
Firmware opdateringer kan hentes via Lyngdorf's hjemmeside, og ellers kan du kontakte butikken hvor den er købt, så kan de helt sikkert hjælpe dig.
Mvh,
Mikkel.
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis den er kopibeskyttet, så overholder de ikke redbook standarden!
Det er helt legal returnerings grund, da de har solgt en vare på falsk grundlag. Og den må selvfølgelig heller ikke bære Compact Disk logoet, hvis det er tilfældet!
|
| Til top |
|
| |
thuekay Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4017
|
| Sendt: 03 Februar 2010 kl. 18:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der var ingen problemer med at spille Mew - No more stories... på den Lyngdorf CD-1 vi har stående i Hifiklubben Aalborg.
Kan være det er fordi din Firmware er for gammel. Den nyeste ligger her: http://www.lyngdorf.com/index.php?option=com_content&tas k=view&id=98&Itemid=35
__________________ Mvh Thue
|
| Til top |
|
| |
volleborg Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 03 Februar 2010 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for tilbagemeldingerne
Jeg kører allerede med firmware version 1.5, som ser ud til at være den nyeste version
|
| Til top |
|
| |
KOFS Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 260
|
| Sendt: 05 Februar 2010 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
... Ved godt det ikke er den fedeste løsning, men prøv at ta en kopi af CD'en, og se om ikke kopien virker.
Min gamle Micromega havde 2 plader i samlingen, den for det meste ikke brød sig om - og her hjalp kopitricket.
\KOF
|
| Til top |
|
| |