| Forfatter |
|
hendrix Forum Bruger

Bruger siden: 03 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 137
|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Har en holfi xara dc, og oplever at den hopper. Det sker altid cirka halvvejs i afspilningen af en cd, ligemeget hvilken, hvor den hopper omkring 1 sekund tilbage i nummeret. Det sker op til et par gange. Er der nogen mulig forklaring på det, og er det eventuel noget jeg selv kan ordne - smørelse etc??? Har renset laseren ihvertfald.. __________________ The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over.
Hunter S. Thompson
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon der sidder et støvfnug på den skinne, som laseren kører på? Nyt fedtstof på skinnen, er nok det jeg ville prøve.
|
| Til top |
|
| |
hendrix Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 10:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok det vil jeg da prøve. Angående fedtstof til skinnen hvad ville være oplagt der helt præcist??
__________________ The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over.
Hunter S. Thompson
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
hendrix skrev:
| Ok det vil jeg da prøve. Angående fedtstof til skinnen hvad ville være oplagt der helt præcist?? |
|
|
Der skal nok en tekniker til, for at få at vide præcis hvilket fedtstof. Jeg har selv brugt noget symaskineolie tidligere, men på en billig afspiller, hvor der intet var at tabe. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 11:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
hendrix Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for hjælpen. Har været igang med vatpind og smørelse, så nu får vi at se om den hopper igen...krydser fingre
__________________ The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over.
Hunter S. Thompson
|
| Til top |
|
| |
hendrix Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er den første cd spillet igennem, og der er ingen hop eller noget, så tak igen for hjælpen, dejligt.... nu kører allman brothers band derudad  __________________ The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over.
Hunter S. Thompson
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint!  Hvilken smørelse brugte du?
|
| Til top |
|
| |
hendrix Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 14:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den gode gamle WD-40, slår aldrig fejl, hverken på cykelkæden eller i cd-afspilleren  __________________ The Edge... there is no honest way to explain it because the only people who really know where it is are the ones who have gone over.
Hunter S. Thompson
|
| Til top |
|
| |
panos Lukket konto

Eget valg!
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1345
|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
:) jeg tror at du skal ud og skaffe noget andet fedstof og ikke olie. Jeg tror desværre at din problem kommer tilbage hvis du ikke bruger den rigtig smørelse.
__________________ moddet marantz sa15
touch m. internt skærm samt panos bat. psu
moddet benchmark dac1
holfi prenb1
holfi nb250
taralabs the one over alt,
KEF reference 201/2
|
| Til top |
|
| |
hendrix Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm, det kan være muligt, tror også jeg vil anskaffe noget på længere sigt. Må lige forhøre mig lidt i hifiklubben eller andetsteds om de sælger noget smørelse af en art til cd-skuffer osv...
Hunter S. Thompson
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 13 Februar 2010 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
hendrix skrev:
| Hmmm, det kan være muligt, tror også jeg vil anskaffe noget på længere sigt. Må lige forhøre mig lidt i hifiklubben eller andetsteds om de sælger noget smørelse af en art til cd-skuffer osv... |
|
|
De vil sikkert gerne sælge hvad de tilfældigvis har stående på hylden... ;-) Mvh. Niels
|
| Til top |
|
| |