Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 22:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Terratec Phase 26 usb (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Hentrich
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2010
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 27 Februar 2010 kl. 08:12 | IP-adresse registreret  

Jeg har for et par år siden, købt ovennævnte eksterne lydkort, for at overspille fra vinyl til pc. Jeg kan dog ikke få det til at fungere ordentligt, så jeg ville høre, om der var nogle her, som har erfaringer med boksen.

Manualen er naturligvis fulgt, og både WDM-drivere og Asio-drivere er installeret, og de nyeste drivere er hentet fra Terratecs support. Problemet er, at jeg ikke kan hive lyd ind på kortet, og afspille over det interne lydkort. Det næste problem er at jeg ikke kan justere lyden, der kommer ind. Jeg bruger det medfølgende Wave-lab Lite, og har også forsøgt mig med Audacity. Når jeg sætter kortet i Asio-mode, kan jeg slet ikke se det i lydkortsoversigten på pc'en. Jeg kører Win XP sp 3, og synes jeg har søgt overalt på nettet. Jeg trækker lyden fra en Nad forforstærker via Tape-record, da den har en bedre RIAA-forstærker end min normale forstærker.

På forhånd tak.
Michael
Til top Vis Hentrich's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hentrich

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes