Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
Sendt: 11 April 2010 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
Hvis du har købt din version af db poweramp, skulle progarmmet selv hente covers på nettet, når du ripper en skive. Også selvom at den er dansk Hvis du nøjes med den gratis version er du nødt til at hente covers ind mauelt. Som skrevet ovenfor er www.imusic.dk et fint sted at starte, ellers alternativt google/ billeder!
Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
Sendt: 11 April 2010 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
Jeg tror ikke, at der er nogen anden udvej, end at du må prøve at google dig frem til billederne.
Jeg har lige været samme tur igennem (dog via iTunes), og iTunes havde også besvær med en del danske CD covers. Jeg havde dog held til at finde en del af dem på www.imusic.dk samt via en generel google søgning. Jeg har dog stadig ikke fundet covers til alle mine CD'ere.
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 760
Sendt: 14 April 2010 kl. 04:00 | IP-adresse registreret
spped six skrev:
Jeg tror ikke, at der er nogen anden udvej, end at du må prøve at google dig frem til billederne.
Jeg har lige været samme tur igennem (dog via iTunes), og iTunes havde også besvær med en del danske CD covers. Jeg havde dog held til at finde en del af dem på www.imusic.dk samt via en generel google søgning. Jeg har dog stadig ikke fundet covers til alle mine CD'ere.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum