| Sendt: 27 April 2010 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en plan, men vil lige h�re, om I har en kommentar..
Jeg har en masse MP3-musik i OK bitrate, men m�den at afvikle det p� mit vintage anl�g har indtil nu voldt problemer.
Jeg vil ikke ha en stor PC , et multimediecenter ets st�ende, men vil have mit analoge anl�g med mit Luxman L-550 og en PD-441 pladespiller som center. Derfor:
Planen var, at erhverve en lille sort netbook (som ogs� kan bruges til andet end dette form�l) samt en stor NAS disk, der kobles til routeren inde i sovev�relset....
Netbooken skal have adgang til AUX p� forst�rkeren med et godt Creative USB lydkort og musikken var planen skulle hentes gennem det tr�dl�se net fra den store harddisk. Alternativet skulle musikken evt ligge p� selve netbookens harddisk, men jeg har faktisk mere end de 230 GB der reelt max kan ligge der - n�r der er afsat plads til OS og Winamp etc.
Hvad siger i til denne l�sning. Man�vren g�r ud p�, at ops�tningen til det digitale musik skal v�re s� lille og anonym som mulig, men hvor musikken stadig er god. Men kan det fungere at streame musikken fra NASen?
Kh og stor tak for jeres store viden...
|