Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1445
Sendt: 13 August 2010 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
McIntosh har åbenbart bestemt sig for at lege med rumkorrektion. Nogen der har nogle spændende test, så man kan se hvordan de har arbejdet med Lyngdorf teknikken
Bruger siden: 08 Februar 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 522
Sendt: 13 August 2010 kl. 02:19 | IP-adresse registreret
Har Mcintosh ikke altid haft rimelig avanceret tonekontrol? Jeg kunne forstille mig, at dette er det første vi ser til at det vil være implementere i deres forstærkere i løbet af kort tid
Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
Sendt: 13 August 2010 kl. 08:06 | IP-adresse registreret
Langendorf skrev:
Har Mcintosh ikke altid haft rimelig avanceret tonekontrol? Jeg kunne forstille mig, at dette er det første vi ser til at det vil være implementere i deres forstærkere i løbet af kort tid
Nu er avancerede tonekontrollerer slet ikke sammenlignelige med en decideret rumkorrektionsenhed.
Bruger siden: 12 Marts 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 112
Sendt: 27 August 2010 kl. 16:08 | IP-adresse registreret
gæst skrev:
Langendorf skrev:
Nu er avancerede tonekontrollerer slet ikke sammenlignelige med en decideret rumkorrektionsenhed.
Nej ganske givet ikke, men det er netop "Room Perfect" fra Lyngdorf ......som de bruger !
Så overskriften skulle måske have været McIntosh med Lyngdorf.....
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum