Bruger siden: 06 Marts 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 938
Sendt: 02 Oktober 2010 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
Bruger i øjeblikket min Oppo 83 til at afspille cder.Hvor langt skal jeg op i pris for at få en cd afspiller med bedre lyd.Har en Stello dac100 til at afspille musik fra pc.Så den kunne måske bruges sammen med en cd afspiller.
Bruger siden: 28 Juni 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 162
Sendt: 02 Oktober 2010 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
Ja, se det er så spørgsmålet, for mig bekendt har Oppo'en et glimrende særskilt DAC-trin til stereo. Det er nok et spørgsmål om små forskelle, hvis der overhovedet er nogen.
Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
Sendt: 02 Oktober 2010 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
pnnh skrev:
Bruger i øjeblikket min Oppo 83 til at afspille cder.Hvor langt skal jeg op i pris for at få en cd afspiller med bedre lyd.Har en Stello dac100 til at afspille musik fra pc.Så den kunne måske bruges sammen med en cd afspiller.
Ja det spørgsål er nemt at svare på.....det er selvfølgelig det stello drev som passer til ! ...
SDT100 og så skal du bruge i2s kablet der følger med.....så får du en kombi der er MEGET svær at slå uanset pris !
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum