Bruger siden: 09 Januar 2011 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4
Sendt: 09 Januar 2011 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
Hej,
Jeg har for kort tid siden investeret i Denons nye RCD-N7 anlæg.
Jeg har dog et problem med at komme på nettet. Vi har Telia Stofa her hvor vi bor - jeg har indgivet nøglekoden som man skal - den har også skrevet succeded - som den også skal. Vores internet er der dog en kode på - som man skal taste - HVER gang man skal på nettet - og netop den kode - ved jeg ikke hvor jeg skal taste på anlægget - for at komme HELT på nettet:-)
Bruger siden: 04 September 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 277
Sendt: 09 Januar 2011 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
Har den ikke en mac-adresse...?? fordi så kan du taste den ind inde på min side på stofas hjemmeside og så er den "always
on", så slipper du for at taste din kode ind hver gang du skal logge på internettet..
Jeg ved ikke om det hjælper, men det hjalp mig da jeg skulle have min ps3 sat til nettet...
Sendt: 09 Januar 2011 kl. 14:51 | IP-adresse registreret
Casper_LC skrev:
Har den ikke en mac-adresse...?? fordi så kan du taste den ind inde på min side på stofas hjemmeside og så er den "always on", så slipper du for at taste din kode ind hver gang du skal logge på internettet..
Jeg ved ikke om det hjælper, men det hjalp mig da jeg skulle have min ps3 sat til nettet...
Hej Casper,
Mange tak for dit svar:-) Det skal sikkert nok hjælpe - men hvor skal jeg sætte det ind?!:-)
Sendt: 10 Januar 2011 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
Duchamp skrev:
Jeg har også kig på dette anlæg.
Hvordan er dine erfaringer indtil videre?
Bruger du Airplay - kører det stabilt?
Hvad bruger du som remote?
Hvilken højtalere har du sat til?
Hilsen Thomas
Hej Thomas,
Anlægget er mega cool - spiller MEGA godt:-)
Ville ønske jeg ku gi nogle gode råd - AirPlay har jeg desværre endnu ikke prøvet, da den ikke vil hente det - da jeg ikke kan få maskinen på
nettet:-(
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum