| Sendt: 22 September 2011 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
Jeg kigger lidt efter en løsning, hvor jeg kan rippe alle mine cd'er og lægge dem på en harddisk og nemt få dem afspillet på
mit anlæg.
Jeg har en række krav:
- Ingen PC skal være tændt for at jeg skal høre musik, så det skal nok være en form for NAS eller medieafspiller, jeg slutter
til mit anlæg.
- Det skal være muligt at kontrollere afspilleren fra min Android enhed (HTC Desire eller Samsung WiFi tablet).
- Afspilleren skal helst være så lydløs som muligt. Den skal i hvert fald ikke larme, hvis den ikke bliver brugt.
Jeg har fået øje på TViX S1 Slim, som ser ud til at kunne hvad jeg har brug for:
http://www.av-connection.dk/?PGr=3465&ML=884
Der er dog ikke mange der forhandler den. Er den noget værd?
Jeg kigger især på muligheden for Web Remote, da jeg så kan styre den fra min Android. Men det er svært at få sig et
overblik over, hvordan det kører. Kan man f.eks. søge på numre eller skal man klikke sig ind på albums. Kan man sætte den
til shuffle etc.
Jeg håber, der er nogen der kender enheden, som vil svare. Hvis der er andre enheder, der fungerer godt vil jeg også gerne
høre om dem.
Bemærk at jeg nærmest udelukkende er interesseret i musik. Filmafspilning har ikke min interesse.
På forhånd tak,
Thomas
|