Bruger siden: 25 Februar 2008 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 236
Sendt: 26 Oktober 2011 kl. 10:53 | IP-adresse registreret
Hej
Er begyndt at bruge Spotify Primium og er rigtigt tilfreds med det!
Jeg vil dog gerne finde en måde hvor jeg kan sende lyden trådløste til mit anlæg og ind i min dac, gerne uden at blive nød til at have en pc tændt!?
Så er det muligt at have en squicebox reciver stående og styre den fra en mobil/ipad? altså uden at have min pc tændt? Og samtidigt have mulighed for at styre musikken når jeg så er på min pc?
Er der nogle der har en god ide til hvordan dette kan gøres?
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 760
Sendt: 26 Oktober 2011 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
tobiazz skrev:
Hej
Jeg vil dog gerne finde en måde hvor jeg kan sende lyden trådløste til mit anlæg og ind i min dac, gerne uden at blive nød til at have en pc tændt!?
Så er det muligt at have en squicebox reciver stående og styre den fra en mobil/ipad? altså uden at have min pc tændt? Og samtidigt have mulighed for at styre musikken når jeg så er på min pc?
Mvh Tobias
Det kan du sagtens med en squeezebox+et softwareplugin. Bruger det selv i både min squeezebox og min Transporter i stuen.
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 760
Sendt: 26 Oktober 2011 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
callesoroe skrev:
tobiazz skrev:
Hej
Mvh Tobias
Det kan du sagtens med en squeezebox+et softwareplugin. Bruger det selv i både min squeezebox og min Transporter i stuen. Hvis du ikke vil have pc'en tændt, skal du have en NAS med squeezebox server programmet på.
Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
Sendt: 13 November 2011 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
der findes da også løse tunere med både fm-dab+ og netradio der kan køre lastfm spotify og lign med rimelig kovertere....eks onkyo 4070 er da lige på trapperne.....
Bruger siden: 15 Januar 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 432
Sendt: 13 November 2011 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
El Dueño skrev:
Bob_the_Builder skrev:
Et andet bud kunne være en Apple TV og Airplay fra din iPad/iPod Touch/iPhone? Det virker med
Rhapsody ihvertfald!
Ja du kan bruge den løsning. Men så skal du have fat i programmet "Airfoil". Så vil du desværre
opleve nogle sekunders forsinkelse på musikken.Jeg ville gå efter SONOS løsningen. Overvejer selv den løsning.
Airfoil er kun nødvendigt på OSX platformen. Der er Airplay i Spotify på iOS.
Herhjemme kan jeg streame spotify fra min iPhone til min Airport Express.
Bruger siden: 29 December 2010 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 52
Sendt: 13 November 2011 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
jacobjron skrev:
El Dueño skrev:
Bob_the_Builder skrev:
Et andet bud kunne være en Apple TV og Airplay fra din iPad/iPod Touch/iPhone? Det virker med
Rhapsody ihvertfald!
Ja du kan bruge den løsning. Men så skal du have fat i programmet "Airfoil". Så vil du desværre
opleve nogle sekunders forsinkelse på musikken.Jeg ville gå efter SONOS løsningen. Overvejer selv den løsning.
Airfoil er kun nødvendigt på OSX platformen. Der er Airplay i Spotify på iOS.
Herhjemme kan jeg streame spotify fra min iPhone til min Airport Express.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum