Forfatter |
|
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
Sendt: 24 November 2011 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan ikke rigtig få svar ved de folk på tdc der sidder på hotline ved tdc om man kan køre sit signal ud af i/pad i/phone og ud af stikket i bunden og i det usb stik der følger med og over i en usb stik på eks en DAC og ltte til det der? altså over anlægget, ved det ikke er andet end mp3? men skal også kun bruges for at høre div nye cd om det er noget man skal købe? og til baggrundsstøj.....eller hjælper det med en doc eller hvordan????
vh velkommen
|
Til top |
|
|
gask Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 268
|
Sendt: 24 November 2011 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg selv har en interesse i at finde ud af, i hvilket omfang man kan flytte rundt på musikken fra TDC-play på forskellige
platforme, har jeg gentagne gange læst indlægget i håb om at forstå hvad du mener, men forgæves.
|
Til top |
|
|
madmax Udelukket fra forum

Bruger siden: 06 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1092
|
Sendt: 24 November 2011 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan ikke afspille TDC-PLAY musik i alm. mp3 afspiller , det skal være en afspiller der kan bruges med TDC-PLAY.det har noget med den beskyttelse der ligger i musikken som vist nok hedder DRM , den må ikke brydes .
madmax
|
Til top |
|
|
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
Sendt: 24 November 2011 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
velkommen skrev:
jeg kan ikke rigtig få svar ved de folk på tdc der sidder på hotline ved tdc om man kan køre sit signal ud af i/pad i/phone og ud af stikket i bunden og i det usb stik der følger med og over i en usb stik på eks en DAC og ltte til det der? altså over anlægget, ved det ikke er andet end mp3? men skal også kun bruges for at høre div nye cd om det er noget man skal købe? og til baggrundsstøj.....eller hjælper det med en doc eller hvordan????
vh velkommen |
|
|
Men - den musik du afspiller, kan du jo gemme som du selv ønsker, hvis du f.eks har et program der kan optage den.
Gemmer du mp3 filerne , skal du have fjernet DRM beskyttelsen for at kunne afspille dem på noget udstyr, der ikke har internet forbindelse.
__________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
Til top |
|
|
gask Udelukket fra forum

|
Sendt: 24 November 2011 kl. 12:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
fx Soundtaxi (30 dollars)
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

|
Sendt: 24 November 2011 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok jeg ville bare streame det og tage det ud gennem stikket på i/pad og ind i en usb indgang på en konverter, men det kan man altså ikke kan jeg forstå???
vh velkommen
|
Til top |
|
|
gask Udelukket fra forum

|
Sendt: 24 November 2011 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis jeg har forstået det rigtigt så er Ipaden i dit tilfælde den computer som afspiller filen, hvorefter du som ved enhver anden
computer kan hører musikken via et par højttalere eller earphones. Sætter man i stedet en særskilt DAC til, fungerer denne
som et hvert andet lydkort og lyden kan efterfølgende kører over i et stereoanlæg.
Jeg har, på sigt, selv overvejet denne mulighed, blot med en netværkstilslutning af DACen (fx Apple tv eller AirPort Express).
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

|
Sendt: 24 November 2011 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja min mening var at i/pad har jeg som fj betjening til min olive4hd og der har jeg så også tdc play på med den app man kan downloade, tænkte så jeg kunne tage det ud via stikket i bunden af i/pad og pille usb stikket ud af laderen og sætte det ind i det usb stik på en ny tuner onkyo t-4070 jeg har kigget på der sidder usb på fronten til i/pod og onkyo kører så digitalt ud via aes/ebu ballanceret ind i en electrocompaniet edc1 dac og så til preamp, ville dette virke?
vh velkommen
|
Til top |
|
|
gask Udelukket fra forum

|
Sendt: 24 November 2011 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er stadig ren sort snak, idet det i min optik ikke giver mening at sende et endnu ikke konverteret signal over i sin tuner. Mit
gæt er at tuneren har indbygget converter eller hvad ved jeg. Problemet er at jeg skal gætte for at kunne hjælpe.
Nu vel smileyen var måske helt ikke dækkende. Relevante alternativer kommer her:
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

|
Sendt: 24 November 2011 kl. 16:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej det pjat her gider jeg ikke....så ser moderator denne tråd så luk den.....
vh velkommen
|
Til top |
|
|
Mikkel G Administrator gruppe

Redaktør og Indehaver
Bruger siden: 09 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 4853
|
Sendt: 24 November 2011 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråd lukket på opfordring af trådstarter!
Der er slettet er par indlæg...
|
Til top |
|
|