Bruger siden: 01 Januar 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 545
Sendt: 13 December 2011 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
Har lidt problemer med min logitech squeezebox duet, jeg har instaleret Logitech media server på min computer, og den kunne
spille musikken fra min computer uden problemer, slukker jeg så computeren og genstarter den, så vil den ikke spille musikken
mere.... afinstaler jeg Logitech media server og instaler det igen så virker det fint igen. Hvad er der galt ????
Sendt: 13 December 2011 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
Hvor meget skal udfyldes i kontrolpanelet ???????
den skriver "mislykkedes" i boxen Logitech media server ved port 3483 (slimport) og ved port 9000 (HTTP) og ved port 9090
(CLI) under fanen "diagnostecering" prøver jeg at stoppe media centeret kommer der en fejlmeddelse frem med " det
lykkedes ikke at stoppe media center tjeck logbog og kontakt support afdellingen"
Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 760
Sendt: 13 December 2011 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
sirhish skrev:
Hvor meget skal udfyldes i kontrolpanelet ??????? den skriver "mislykkedes" i boxen Logitech media server ved port 3483 (slimport) og ved port 9000 (HTTP) og ved port 9090 (CLI) under fanen "diagnostecering" prøver jeg at stoppe media centeret kommer der en fejlmeddelse frem med " det lykkedes ikke at stoppe media center tjeck logbog og kontakt support afdellingen"
Kunne lyde som et kendt windows7 problem. Du skal sikre dig at programmet starter op som "Run as administrator". Ellers giver det firewall problemer.
Bruger siden: 31 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 512
Sendt: 13 December 2011 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
Prøv evt. at skrive om dit problem på squeezebox forummet. Jeg har selv oplevet at der er teknikere fra logitechs support der svarer hurtigt på problemstillingerne
Sendt: 13 December 2011 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
Har prøvet at installer som administrator og køre programmet som administrator, men ingen ting hjælper, fik lige set at jo flere
gange jeg afinstaler og indstaler på ny jo flere gange står der "logitech media server" på listen under firewall indstillingerne....
men hvorfor virker det så når jeg afindstaler og indstaler på ny indtil jeg genstarter computeren på ny ??????
Sendt: 28 April 2012 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
Så er den gal igen.... Når jeg går ind i media server så skrives der med rød skrift i toppen at jeg ikke kører programmet som
administrator, har ikke gjort noget anderledes end jeg plejer, hvad kan der være galt ???????
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum