Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 00:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Denon AVR1912 & Spotify (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DanielDPT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 25 August 2012 kl. 17:27 | IP-adresse registreret  

Hey allesammen.

Jeg har en Denon Avr1912 som jeg er vildt glad for. Der er dog en ting jeg ikke helt kan finde ud af :)

Er det muligt for mig at bruge min Samsung Galaxy s III med spotify at streame musik fra den over på min Denon?

Er det muligt for mig at lytte til mit musik på google music på min denon måske via min SGSIII?

Mvh Daniel og mange tak
Til top Vis DanielDPT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielDPT

torbenan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2012
Lokalitet: København
Sendt: 26 August 2012 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

Det tror jeg ikke er muligt, daSpotify programmet ikke kan fungere som en DNLA server.
Til top Vis torbenan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af torbenan

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 27 August 2012 kl. 00:54 | IP-adresse registreret  

En hurtig mail til os ville have besvaret spørgsmålet med det samme

Det kan sagtens lade sig gøre. Denon AVR-1912 understøtter Apple Airplay, og selvom du har en Samsung Galaxy SIII, kan det løses alligevel.

Du skal hente en applikation der hedder Twonky Mobile. Denne applikation muliggør samme tilkobling til AVR-1912 som Apple Airplay gør det. Når først forbindelsen mellem telefon og AVR-1912 er oprettet, åbner du blot din Spotify-applikation og spiller musikken derigennem og over linket til 1912.

Det skal dog siges at Twonky Mobile ikke er en godkendt applikation til Airplay, så der kan godt opstå knas på linien - normalt plejer det dog at virke.

I praksis, og især hvis vi snakker fra iPhone og iPad, gælder det alt hvad der vedrører lyd, dvs. Spotify, Youtube og hvad man eller kan finde på. I de fleste tilfælde kan det ligeledes lade sig gøre med Twonky.

DanielDPT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 27 August 2012 kl. 08:07 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

En hurtig mail til os ville have besvaret spørgsmålet med det samme

Det kan sagtens lade sig gøre. Denon AVR-1912 understøtter Apple Airplay, og selvom du har en Samsung Galaxy SIII,
kan det løses alligevel.

Du skal hente en applikation der hedder Twonky Mobile. Denne applikation muliggør samme tilkobling til AVR-1912 som
Apple Airplay gør det. Når først forbindelsen mellem telefon og AVR-1912 er oprettet, åbner du blot din Spotify-applikation
og spiller musikken derigennem og over linket til 1912.

Det skal dog siges at Twonky Mobile ikke er en godkendt applikation til Airplay, så der kan godt opstå knas på linien
- normalt plejer det dog at virke.

I praksis, og især hvis vi snakker fra iPhone og iPad, gælder det alt hvad der vedrører lyd, dvs. Spotify, Youtube og
hvad man eller kan finde på. I de fleste tilfælde kan det ligeledes lade sig gøre med Twonky.

Hey du.

Mange tak.
Prøvede også at ringe til jeres Kolding afdeling 4 gange :) Har også skrevet på jeres facebook men intet hørt.

Men super med svar :)

mvh Daniel og tak
Til top Vis DanielDPT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DanielDPT

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes