Det link du angiver fører blot hen til en hovedmenu hvor man kan vælge mellem forskellige pruduktgrupper, så det bliver vi ikke så meget klogere af. Hvilken receiver er der tale om?
Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 12
Sendt: 18 April 2004 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
Det er fordi jeg havde tænkt mig at købe et udmærket surround anlæg ved siden af mit stereoanlæg. Hvis jeg kan bruge tuneren fra recieveren behøver jeg ikke at købe en tuner og kan bruge mere penge på surround
Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
Sendt: 18 April 2004 kl. 00:18 | IP-adresse registreret
Det bliver aldrig et problem at bruge receiverens tuner. Som Rune Nielsen skrev så er det blot at forbinde en line out fra receiveren (f.eks. TAPE OUT) til en line in på forstærkeren (F.eks AUX eller TUNER(!))
Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 12
Sendt: 18 April 2004 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
Det er også spørgsmål om hvordan man kan nemmest bruge front højtalerne på begge systemer. Jeg havde tænkt mig at bruge banana stiks så man kan nemt skipte imellem manualt, når man vil se en film. Har I nogle ideer??
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum