| Sendt: 07 Januar 2008 kl. 01:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg har siddet og kigget rundt...og tænker at det her er da topnørdet - på den fede måde! I virker ekstremt vidende - måske kan i råde mig...
Jeg har "genfundet" min beomaster 1900, og prøver at finde mig et par højtalere som bruges til...
En har foreslået nogle Beovox sl 80 - jeg har bare ikke lige kunnet støve nogle op - der var et par i jylland men jeg har hverken bil eller jydetræk...og har jo heller ikke hørt dem! Jeg aner ikkhvordan de lyder.
Jeg har lidt kig på nogle Celestiol ditton 110 - jeg aner ikke hvor gamle der er om de er store nok - de skulle være exelente til klassik kammer musik - men jeg er jo vild med de store symfonier.
Min far hvis øre var legendarisk havde et par Celestiol sl 12 men det er vidst også en top top model - en næsten sagnomspundet højtaler jeg husker det som fantastisk lyd.
Jeg var ude og lytte nogle nye højtalere (normalt bliver jeg dødskuffet) men faldt over Dali ikon 6 som virkede lovende - men så koster de også 4000,-stk
Any ideas?
(hvor er det nogle smukke anlæg i har!) Jeg er helt vild med radiatorgitter højtalerne - hvor er de smukke!)
__________________ Phallas Athene
"Paradise is exactly like where you are right now - only much much better..." Laurie Anderson
|