Forfatter |
|
Mercury Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2172
|
Sendt: 14 April 2008 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://www.audioscope. net/images/kenwoodkt11001tn.jpg&imgrefurl=http://www.aud ioscope.net/kenwood-m-28.html&h=54&w=125&sz=9&am p;hl=da&start=8&um=1&tbnid=sRG5uKRUESm81M:&t bnh=39&tbnw=90&prev=/images%3Fq%3DKENWOOD%2BKT%2B-%2 B1100%26um%3D1%26hl%3Dda%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mo zilla:da:official%26sa%3DN
Hej folkens, Hvad kan jeg få for sådan en svend her?
mvh M
|
Til top |
|
|
Mercury Forum Bruger

|
Sendt: 14 April 2008 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad ville en realistisk pris være?
Jeg har sådan en i overskud, ikke den i annoncen skal jeg lige sige, men i fin stand.
Hvad siger i?
|
Til top |
|
|
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2439
|
Sendt: 14 April 2008 kl. 22:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke det ville være fornuftigt at checke fx Ebay.de - priser ud i en periode?
Ellers kan du jo prøve selv at fastsætte den pris, som du ønsker for den - og sætte den på KSB.
Alternativt kunne du jo - som mange andre sætte den på KSB - og modtage bud - og sælge til højstbydende?
Ellers vil qxl - Lauritz - Ebay mv. også være et udmærkert sted at få den afsat til bud.
Vh
Freddy
|
Til top |
|
|
Mercury Forum Bruger

|
Sendt: 15 April 2008 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det med bud i kbs synes jeg er noget rod. Man bør have en ide om hvad tingene er værd og så sætte en pris efter det. Derfor min lille "rundspørg"
Er der andre end jeg som synes det er spændende med en super-tuner til at "destillere" luften over Østerbro med?
Men jeg ved til gengæld så også at smag og behag er forskellig fra kultur til kultur, de engelske nørder har helt andre preferencer end de tyske nørder eller de danske, derfor en lille undersøgelse af om apperatet overhovedet er kendt i DK.
mvh M
|
Til top |
|
|
HansRoskam Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2008 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 190
|
Sendt: 15 April 2008 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej M
Den er lidt svær, går ifølge VintageTuners for beløb omkring 125$, hvilket jeg synes er i underkanten, den er trods alt fra starten af firserne og er hvis den har været brugt normalt med stor sandsynlighed lidt træt, et realistisk bud er mellem 1000 og 1500kr. pas på med at bruge den højeste pris du kan finde fra en eller anden der har helt urealistiske forventninger til den pris de kan få for deres ting
Hans
|
Til top |
|
|
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
Sendt: 15 April 2008 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mercury skrev:
Det med bud i kbs synes jeg er noget rod. Man bør have en ide om hvad tingene er værd og så sætte en pris efter det. Derfor min lille "rundspørg"
Er der andre end jeg som synes det er spændende med en super-tuner til at "destillere" luften over Østerbro med?
Men jeg ved til gengæld så også at smag og behag er forskellig fra kultur til kultur, de engelske nørder har helt andre preferencer end de tyske nørder eller de danske, derfor en lille undersøgelse af om apperatet overhovedet er kendt i DK.
mvh M
|
|
|
Du kan finde den i HiFi Årbogen fra den gang (83-84 ?) ligesom den har været testet i High Fidelity
|
Til top |
|
|
levendemusik Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 241
|
Sendt: 15 April 2008 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
En tuner fra begyndelsen af 1980'erne vil vel snart få problemer med at fastholde stationerne ... og så er det spændende, om den kan bringes på fode igen.
|
Til top |
|
|
ML_CLS Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
Sendt: 15 April 2008 kl. 12:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kostede sidst der var en i KSB som både var billig og i fin stand 400,- dask  __________________ Fort Lauderdale, Florida
|
Til top |
|
|
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
Sendt: 15 April 2008 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
levendemusik skrev:
En tuner fra begyndelsen af 1980'erne vil vel snart få problemer med at fastholde stationerne ... og så er det spændende, om den kan bringes på fode igen. |
|
|
Der er nok mere interessante tunere man kan kaste sig over
|
Til top |
|
|
ML_CLS Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2007 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1187
|
Sendt: 15 April 2008 kl. 20:10 | IP-adresse registreret