Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 24 Januar 2009 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
nope - jeg havde bare ens øgning på studer på ebay og så havde han det billede nederst - det skulle deles - også forholdet til den lille bitte nagra der står ovenpå JBLerne
Jeg kunne sætte min Nagra 4.2 ovenpå min duelundhorn - så vil den også virke lille, men nok knap så imposant som det billede med studer - jbl og nagra
desuden har jeg kun revox teac og nagra spolefiduser - det eneste rene studer jeg har er a710 kassette maskine
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
Sendt: 24 Januar 2009 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
r-l-b skrev:
nope - jeg havde bare ens øgning på studer på ebay og så havde han det billede nederst - det skulle deles - også forholdet til den lille bitte nagra der står ovenpå JBLerne
Jeg kunne sætte min Nagra 4.2 ovenpå min duelundhorn - så vil den også virke lille, men nok knap så imposant som det billede med studer - jbl og nagra
desuden har jeg kun revox teac og nagra spolefiduser - det eneste rene studer jeg har er a710 kassette maskine
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum