| Sendt: 12 Juli 2009 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
snod skrev:
Entusiast #1 skrev:
Der står 55w + 55w bagpå, men har set på andre fora at den vist levere 80-100w under brug. Men ved som sagt ikke om det er rigtig, da det er ret problematisk at finde noget om Setton.
|
|
|
Ifølge Hifiårbogen '79 giver den 2 x 80W i 8ohm og 2 x 100W i 4 og kostede 4740,- (tuneren 4990,-) |
|
|
 Det bliver jo bedre og bedre det her  Prismærket sidder stadig på forstærker, tuner og kasette spilleren. Forstærkeren kostede: 4740kr Tuneren kostede: 4990kr Kasette afspilleren kostede: 5990kr Utroligt at priserne er 100% ens Men så har jeg jo en go´ fornemmelse af, hvornår de er fra  Det er vist ikke hverdag med finder prismærker på 25-30 år gammel hifi Desværre er der stadig keine info på højtalerne, hvilket jeg syntes er noget mærkeligt. Da alle andre mærker er på de andre ting?
mollecon skrev:
Du har nok bare en lidt ældre model, Entusiast#1 .
Det er sjovt at se data på højtalere, fra en tid hvor en seriøs fabrikant opgav seriøse data. Det har sgu ændret sig siden .
Jeg husker godt Setton, de var flotte - men det var en kort affære.
|
|
|
Ja kan godt være du har ret  Har set en liggende model af Chorale, men kan ikke huske hvad den hedder. Logoerne er liggende på mine højtalere, hvilket godt kunne tyde på en liggende model ? __________________ Setton AS 3300 ~ Setton TUS 600 ~ Luxman K-10 ~ KEF Chorale ell. Cantor ~ Monitor Das Hifi - Atmos Air højtalerkabel ~ "Good Old Vintage Sound"
|