Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 171
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
Hey allesammen. Jeg har en lille mp3 afspiller som jeg bruger utrolig meget. Men jeg har haft stor glæde af mine Sony høretelefoner de kostede ca 100 kr men nu er den ene sprunget. Jeg søger så nogle nye til omkring 200 kr. Jeg aner intet om det men der skal bare være god bass i dem :D
Bruger siden: 19 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1271
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
Sony laver nogle fremragende høretelefoner, som sættes ind i øret, og tætner med en lille gummipakning. Pga. tætheden er bassen rigtig god, og det dæmper udefra kommende støj, men de koster mere end 200 kr.
Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
Sennheiser CX300 (bulk: ca. 200.- på ebay.de) eller CrossRoads MylarOne X3 (ca. 300.- fra http://www.jaben.net/). Personligt syntes jeg bedst om lyden fra CX-300. De er dog meget følsomme over for berøring af kablet som tydeligt kan høres som små dunk - ret irriterende.
Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
lad ledningen gå over øret så får i mindre mikrophonics.. En klemme til at holde ledningen er også godt..
Som noget helt andet hvis du spiller så højt at dine øretelefoner springer, så spiller du alt for højt og inears vil ødelægge dine ører på recordtid for de kan spille rigtigt højt... Hvis de er sprunget af anden årsag så se bort fra det sidste jeg har skrevet..
Men jeg vil mene at du bør overveje et par portapro, de er lækre! Og de lyder virkeligt godt i forhold til prisen, faktisk dem også Koss ksc75 (de har samme driver) anses for at være næsten legendære!!!
Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 171
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 23:07 | IP-adresse registreret
Hmmm så står valget nok mellem Creative EP-630 eller ARGON EP4002
Nogen der kan tale for og imod da der er pris forskel men vil gerne have at de spiller godt :) Claus-dk jeg tror (håber) ikke det er derfor men det kan være :(
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum