Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 16:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: VassagoHifi får Grado ! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 14 September 2007 kl. 14:38 | IP-adresse registreret  

Fedt... VassagoHifi får Grado hovedtelefoner og deres amp og pickuper - har selv haft det , tror sku jeg vil hoppe på vogen igen , og købe et sæt Grado RS-1 med deres amp

Sennheiser HD650 og Grado RS-1 

http://www.vassagohifi.com/products/grado/

Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king

Pingel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2006
Lokalitet: København
Sendt: 14 September 2007 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

Hvis Vassago begyndte at sælge Dantax, hvad ville du så gøre? 
Til top Vis Pingel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Pingel

StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 14 September 2007 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Eller Eltax, de har jo fået god Anmeldelse i High Fidelity
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek

MathiasLarsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 14 September 2007 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Pingel skrev:

Hvordan skal dette indlæg forståes? Forstår jeg det helt forkert er der en  anelse provokation indblandet?

Mvh.

Til top Vis MathiasLarsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MathiasLarsen

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 September 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret  

Pingel skrev:

Hva... Pingel - når nu jeg skriver (at jeg har haft Grado RS-1 før) - og kunne godt tænke mig dem igen !

Hva vil du så, med dit sure opstød i denne tråd - eller er det bare en provokation ??

Ps, ellers skriv til hifi4all hvis du har noget om pive om.........

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Bruger siden: 04 Marts 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 14 September 2007 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

Grado har jo kunnet fås længe i mange velansete hifi-butikker, derfor undrede jeg mig da også lidt over at det pludselig skulle være ekstra interessant fordi det står i en butik ekstra... Hvorfor får man mere lyst til at købe et sæt RS1 fordi de står i en bestemt butik? (med al respekt for René's omdømme).

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Bruger siden: 20 November 2005
Sendt: 14 September 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Pingel skrev:

Hva... Pingel - når nu jeg skriver (at jeg har haft Grado RS-1 før) - og kunne godt tænke mig dem igen !

Hva vil du med dit sure opstød i denne tråd - eller er det bare en provokation ??

KING. Det kan da godt være at du har haft grado rs-1 før, og godt kunne tænke dig sådan et sæt igen. MEN MEN KING, hvorfor er det nu lige NU når en bestemt biks på fyn er begyndt at forhandle det at du lige pludselig skal have, eller kunne tænke dig sådan et sæt igen?? NEJ KING. Det stinker langt væk af indirekte eller nok mere et kluntet forsøg på en skjult reklame for en bestemt biks på fyn. Om du så nok så mange gange taler om sure opstød eller provokationer kan du ikke løbe fra at det du har gang i lugter langt væk, og jeg håber så sandelig at det bliver stoppet. Jeg tror godt du selv kan se at du har et problem, eller får det med sådan et indlæg, eller hvad? HUSK NU, hifi betyder stor troværdighed
Til top Vis jensmarius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensmarius

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 September 2007 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

Grado har jo kunnet fås længe i mange velansete hifi-butikker, derfor undrede jeg mig da også lidt over at det pludselig skulle være ekstra interessant fordi det står i en butik ekstra... Hvorfor får man mere lyst til at købe et sæt RS1 fordi de står i en bestemt butik? (med al respekt for René's omdømme).

Nu så jeg lige det på hans hjemmeside - men hvis det er forbudt at skrive det så stopper jeg da, hvis det gør ondt i røven ........

Men..... skulle jeg til at have nye HTer og jeg skrev lidt om Miller & Kreisel - så sage du sikkert ikke noget

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 September 2007 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:
king skrev:

Pingel skrev:

Hva vil du med dit sure opstød i denne tråd - eller er det bare en provokation ??

KING. Det kan da godt være at du har haft grado rs-1 før, og godt kunne tænke dig sådan et sæt igen. MEN MEN KING, hvorfor er det nu lige NU når en bestemt biks på fyn er begyndt at forhandle det at du lige pludselig skal have, eller kunne tænke dig sådan et sæt igen?? NEJ KING. Det stinker langt væk af indirekte eller nok mere et kluntet forsøg på en skjult reklame for en bestemt biks på fyn. Om du så nok så mange gange taler om sure opstød eller provokationer kan du ikke løbe fra at det du har gang i lugter langt væk, og jeg håber så sandelig at det bliver stoppet. Jeg tror godt du selv kan se at du har et problem, eller får det med sådan et indlæg, eller hvad? HUSK NU, hifi betyder stor troværdighed

Se nu spiller jeg på et sæt Sennheiser HD650 og en X-CAN med PSU  - og har længe ønsket mig et sæt Grado RS-1 igen ...... og ville lige lave en tråd om det - men hvis du har noget imod det så skriv til hifi4all og ikke i denne tråd !!

Her kan du se

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Sendt: 14 September 2007 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

king skrev:
AV Precision skrev:

Nu så jeg lige det på hans hjemmeside - men hvis det er forbudt at skrive det så stopper jeg da, hvis det gør ondt i røven ........

Men..... skulle jeg til at have nye HTer og jeg skrev lidt om Miller & Kreisel - så sage du sikkert ikke noget

Det er da for ynkeligt. Du ved da udmærket at det ikke er ok at reklamerer direkte for en bestemt biks, eller et bestemt produkt i dette forum. Så stop dog dit piveri, fald til patten, og opfør dig som en mand

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 September 2007 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:
king skrev:
AV Precision skrev:

Det er da for ynkeligt. Du ved da udmærket at det ikke er ok at reklamerer direkte for en bestemt biks, eller et bestemt produkt i dette forum. Så stop dog dit piveri, fald til patten, og opfør dig som en mand

Hvor står det - at jeg ikke må skrive at jeg gerne ville købe noget ved en forhandler ??

Ps.... husk lige på - at jeg ikke er branchemellem !!

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Sendt: 14 September 2007 kl. 16:44 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Nu forsøgte jeg sådan set bare at forklare hvad der var ment med de kommentarer der allerede var skrevet. Det har ikke noget at gøre med at have ondt i røven (jeg ønsker René al den succes han kan få, og handler også med ham ind imellem, der er slet ikke noget dér). Generelt ER det iøvrigt sådan at et produkts kvalitet delvist afgøres af butikken den sælges i, så der er intet i vejen for at foretrække at handle et bestemt sted, din formulering lægger bare lidt op til at du indirekte mener Grado har været uinteressant for dig, fordi det ikke har kunnet handles netop hos Jensen, og med din øvrige kendskab til markedet, så undrer det bare lidt at du lige pludselig får øjnene op for et produkt der har været på markedet i mange år. Jeg kan ikke se hvorfor du tager dét så personligt - så sig det da som det er, du kan godt lide at handle ved Jensen og foretrækker at handle med forhandlere du er glade for. Det er da kun prisværdigt, men når du formulerer dig som du gør, så er det da oplagt at spørge dig hvorfor det netop er nu RS1 er interessant, og ikke i går hvor du skulle handle et andet sted.

Otto J
Branchemedlem
Branchemedlem

Dynaudio

Sendt: 14 September 2007 kl. 16:46 | IP-adresse registreret  

king skrev:

Hvilket jeg iøvrigt synes er top-humor, i betragtning af din stillingsbetegnelse...

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 September 2007 kl. 16:47 | IP-adresse registreret  

jensmarius skrev:
king skrev:
AV Precision skrev:

Jensmarius... Hva gør du her så her ?? http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=40636&K W=jensmarius

Er det ikke et link til en Biks...... !!

Ps... er du en mand

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 September 2007 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

king skrev:

Hvilket jeg iøvrigt synes er top-humor, i betragtning af din stillingsbetegnelse...

Hva er det du prøver på ??

Hva har du og sige om min stillingbetegnelse - når nu du er branchemellem ??

jensmarius
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Tager en pause!!!

Sendt: 14 September 2007 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

AV Precision skrev:

king skrev:

Se AV Precision. Jeg tror nu ikke at han selv kan få øje på det humoristiske i hans stillingsbetegnelse, jeg fornemmer at han tager det meget seriøst. Tragisk komisk vil nogle sikkert mene. Jeg vil dog, som AV Precision mene at det er top-humor på et ubevidst planClap

babage
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2007
Lokalitet: Nordjylland

Hej King.

Hvordan spiller den X-CAN på de sennheisere? og hvad har du tidligere haft af forstærkere til dem?

ps. Tag den nu med ro gutter, det er bare HiFi :-)
Til top Vis babage's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af babage

hifihuset.dk
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Hifihuset.dk

Bruger siden: 24 December 2006

Jeg kan sagtens følge Jensmarinus og AV Precision. Det er bestemt ikke første gang en tråd om hvad Jensen nu har fået, eller hvilken HT´er en  person fra en ganske bestemt "gruppe" skal ned og høre og se. Det er nærmere 25. gang.

Det er så let at se, at der er tale om indirekte reklame fra hangarounds, men det er åbenbart ikke så ulovligt her på siden, som hvis forhandleren selv skrev om det.

Men det er trættende i længden og jeg håber man snart på redaktionen kan gennemskue disse tråde og lukke dem.

hesten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 14 September 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

GAAAAAAABBBBB og god weekend!

Skål
Morten!

king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 14 September 2007 kl. 17:02 | IP-adresse registreret  

Jensmarius... jeg prøver lige en gang mere !!

Hva gør du her så her ?? http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=40636&K W=jensmarius

Er det ikke et link til en Biks...... !!

Side af 4 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes