Bruger siden: 16 Februar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 69
Sendt: 22 Februar 2008 kl. 16:34 | IP-adresse registreret
Hej Jeg er i den heldig situation at jeg skal have lavet et par custom in-ears men jeg ved ikke hvor jeg kan få lavet det nødvendige aftryk. Jeg kan se at en del af jer har fået dem lavet til jeres custom SuperFreQs men hvor fik i det gjort og hvor meget kostede det?
Sendt: 23 Februar 2008 kl. 18:26 | IP-adresse registreret
Jeg er i den heldige position at have fået tilbudt et par Livewires til review så derfor skal jeg ikke have flere custom IEMs lige pt. men jeg skal have lavet nogle gode afstøbninger og derfor er jeg ret interesseret i hvor og hvordan i har fået lavet jeres. Måske rykker jeg på et par SuperFreQs i fremtiden, hvis i bliver glade for jeres :)
Sendt: 25 Februar 2008 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
Haha har lige haft fat i to såkaldet hørecentre, de havde ingen ide om hvad det var jeg ville have lavet men de ville lige undersøge det også vende tilbage
Jeg er åbenbart den først i Holte området med den slags ønsker om at få lavet aftryk
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
Sendt: 25 Februar 2008 kl. 16:06 | IP-adresse registreret
Hehe - det var da utroligt. Jeg tror kodeordet kan være at du skal have lavet en form til "musiker-høreværn". Så kan det være det hjælper. Det gjorde det for mig.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum