| Sendt: 18 April 2008 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Ja du kan sagtens købe forskellig modtager og earmics. De allerfleste sendere har monteret et helt alm. minijackstik som du kan bruge almindelige hovedtelefoner til.
Du spørger om du skal bruge andet. Ja nu ved jeg jo ikke hvor stort det pa setup i har er. Men du skal selvfølgelig bruge en aux kanal. Og så vil jeg foreslå dig en lidt billigere løsning, hvis det du egentlig har brug for kun er at du kan høre dig selv, og ikke nødvendigvis har brug for den trådløse frihed.
Jeg har i flere år arbejdet med forskellige bands, som alle har deres egne ønsker, og har derigennem også set en del forskellige løsninger. Her er den billigste: Køb en behringer el shure minimixer fra aage.dk 4 kanaler er mere end rigeligt. Køb en minijack han til hun forlængerledning. Tilkobl. din aux til kanal 1 på minimixeren, og dine headphones til mixerens headphone udgang. Dette er et sindssygt billigt setup, som samtidig giver dig mulighed for at køre ekstra instrumenter indover som kun du ønsker at høre ved at lave et split og sende det ene signal til din minimixer, og det andet ud over anlæget. Når du køber headphones så husk at købe noget som passer ordentligt til dine ører og lad være med at skele til bestemte mærker. Jeg har set rigtig mange have problemer med eks. shures rigtig dyre in ear headphones, de falder simpelthen ud.
Jeg håber du kan bruge det til noget
Vh Lars
|