MHT til freqs så har Burning dem så spørg i hans tråd om dem, jeg forsøgte at få et gruppekøb op at stå også, den tråd har også lidt info i sig (du kan stadig nå det)...
q-JAYS har en masse ting i pakken:
4 størrelser silikone spidser+ to par skumting
1 læder etui
fly converter og en splitter, så to kan høre det samme...
2 folængerledninger en med vinklet jack og en med lige.
Jeg vil tro at pakken er den samme uanset hvor du bestiller, jeg kunne ikke forestille mig andet...
Grunden til at de er dyrere på JAYS.se er at de ikke gider være købmænd og hellere vil koncentrere sig op at lave høretelefoner...
Jeg har været så heldig at JAYS kontaktede mig og spurgte om jeg ville hjælpe med at teste deres produkter, så mine var rigtig billige 
I forhold til 630 som så vidt jeg ved er magen til CX300 fra senn, vil du måske savne lidt bas de første par timer, jeg brød mig på ingen måde om cx300 da jeg havde dem, så for mig var det bare en lettelse...Du vil også opleve mange flere detaljer i din musik og så er komforten også meget bedre (specielt efter jeg har fået lavet mig et par formstøbte propper til dem) og så er de bare små, hvis jeg stod og skulle have nogle ville jeg nok købe dem udenlands (USA) da du der kan spare en pæn sjat, mener de går for 179 $ (ca 900 kr), du skal ikke bekymre dig om service og garanti, hvis der skulle opstå problemer kontakter du bare Peter hos JAYS, så skal han nok hjælpe dig...Uanset hvor de er købt...
Selv har jeg også shure e-500 og de er marginalt bedre, men er også 3 gange dyrere, så i mine øjne er q-JAYS et bedre køb...med mindre du er meget anal omkring lyden og har masser af penge...
Ellers så køb dig et par freqs de koster nogenlunde det samme og er formstøbte fra starten...