| Forfatter |
|
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Jeg fik mine q-jays i weekenden, så jeg tog dem med på job da jeg skulle være udenfor helt for mig selv, men efter godt 30 mins gik min højre ørefætter ned i styrke, så jeg hæv dem ud af øregangene og bemærkede da lidt øresnask på silikone propperne, men lidt mystisk der ikke skulle mere end lidt fugtig ørevæske til at nedsætte ydelsen.. Men efter at ha kigget ind på q-jays forum, ser det desværre ud til det er et kendt problem, og man skal nok regne med at skifte filterne ret tit, alt efter hvordan ens øre genere af øresnask, men i mit tilfælde virker de godt nok alt for sarte... Jeg er vel ikk den eneste med disse tendenser, og kan det her virkelig passe? Claus du fortjener en røvfuld..!!
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så så godt ord igen..... 
Det er sikkert voks på de filtre der sidder yderst på selve armaturet, problemet løses let ved at skifte det, derefter vælger du en spids der er et nummer størrer, det vil hjælpe til at undgå det i fremtiden...
Selv har jeg brugt mine i 1½ år 8 timer dagligt uden at skifte filtrene....
En anden måde at omgå problemet på er at skrive en PM til claus-dk og høre om han kan hjælpe med nogle af hans hjemmelavede skumfiduser, han er skideflink og hjælper meget gerne, hvis du skulle have problemer.....Jeg ved at han har sendt skumfiduser til flere kontinenter...
Jeg har selv skrevet flere forslag til JAYS så de kunne komme af med dette (for nogen) store problem, hvis du skal bruge flere filtre så send mig en PM jeg har 4 breve liggende som jeg sikkert aldrig får brug for...
Sidst men ikke mindst hvor hulen skulle jeg vide fra at du ikke renser din lyttelapper, og/eller producere store mængder af ulækkerheder i dine ører ???
Ked af at du er blevet så skuffet og sur....
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 09 Juni 2008 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Så så godt ord igen..... 
Det er sikkert voks på de filtre der sidder yderst på selve armaturet, problemet løses let ved at skifte det, derefter vælger du en spids der er et nummer størrer, det vil hjælpe til at undgå det i fremtiden...
Selv har jeg brugt mine i 1½ år 8 timer dagligt uden at skifte filtrene....
En anden måde at omgå problemet på er at skrive en PM til claus-dk og høre om han kan hjælpe med nogle af hans hjemmelavede skumfiduser, han er skideflink og hjælper meget gerne, hvis du skulle have problemer.....Jeg ved at han har sendt skumfiduser til flere kontinenter...
Jeg har selv skrevet flere forslag til JAYS så de kunne komme af med dette (for nogen) store problem, hvis du skal bruge flere filtre så send mig en PM jeg har 4 breve liggende som jeg sikkert aldrig får brug for...
Sidst men ikke mindst hvor hulen skulle jeg vide fra at du ikke renser din lyttelapper, og/eller producere store mængder af ulækkerheder i dine ører ???
Ked af at du er blevet så skuffet og sur.... |
|
|
Imb er faldet ned igen  .. Men nu troede først jeg vitterlig havde ødelagt dem, men besøgte lige forummet og smed et indlæg der, så nu ved man jo dette.. Jeg bruger XS'erne, og har XXS tilbage som er de mindste og XS'erne passer mig bedst lige pt... Hvor anderledes er de skumpropper modsat de her silikone fætre, der er jo godt 5-6mm indtil filteret på dem der følger med? Har skiftet filterne til nye og voldrenset øregangene igen, så må vi se hvad mine øregange efterlader over tid, de spiller som de skal igen ligenu.. __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 10 Juni 2008 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 10 Juni 2008 kl. 06:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du skal rense dine ører rigtigt kan jeg anbefale at du bruger "remowax" det fåes på apoteket og er til at betale, vatpinde er strengt forbudt de stamper bare voksen sammen til en hård klump som stille og roligt klogger dine ører fuldstændigt op....... Selv bruger jeg det tre til fire gange årligt for at holde mine ører rene og fri for ulækkerheder, men nu producere jeg heller ikke vilde mængder af voks, men første gang jeg brugte det var jeg ret overvældet over hvor meget snavs der kan samle sig i en øregang  ... Det er også godt du er faldet ned igen, så slipper jeg for en rød r.. Ser frem til dit besøg når du engang får Jettaen på vejen igen...
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er sådan en orange gummi-dims jeg bruger når det kniber med hørelsen. Bare rolig; det hjælper IKKE på min hørelse når det gælder dårlige argumenter på denne side  Jeg forstår ikke hvorfor damen trykker "stille og roligt". Det virker ikke for mig. Næh, den får et ordentligt drøn på singadusen. Så kommer der noget ud, og vellyden flyder igen  Som Claus ganske rigtigt skriver, så skulle det der "remowax" være fremragende til at løsne det man ikke kan "puste" ud. Jeg har aldrig fået købt noget "voks" men overvejer det til næste "udblæsning".
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Juni 2008 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|