| Forfatter |
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så gik jeg lige en smule grassat på ebay Men nu har jeg læst så meget om jvd dx1000 at nu skulle det bare være, jeg har længe været på udkig efter noget der var lukket og også været ret nysgerrig efter at prøve en høretelefon af træ og så fik jeg jo lige slået 2 fluer med et slag Prisen ?? den var alt for høj, dog ikke helt så høj som nyprisen som er på omkring 920 $ i USA.... Så nu venter jeg i spænding på at få dem med posten indenfor de næste par uger.....
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 22:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice  Det lyder meget spændene, dem glæder vi os til at høre, hehe
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 04 Juli 2008 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder bare rigtig spændende - de skal med til meet i efteråret!
Jeg har læst rigtig meget godt om dem - de skulle spille fantastisk bas!
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2008 kl. 02:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 05 Juli 2008 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de skal med til efteråret, bliver spændende at sammenligne dem med L3000
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2008 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
| bliver spændende at sammenligne dem med L3000 |
|
|
Det var lige præcis den sammenligning jeg tænkte kunne være rigtig interessant.
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Claus har du fået JVCerne indenfor døren? Glæder mig meget til at høre hvad du mener om dem.
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er blevet sendt fra Berlin i lørdags, så de må være lige på trapperne......
Ventetiden er næsten ligesom juleaften dengang man var en lille purk....
Den jeg får er den nye udgave af modellen, men den skulle være nogenlunde identisk med den foregående...
Så må vi jo se hvad konen siger til at der dumper endnu en pakke ind ad døren 
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da jeg vågnede i dag var min pakke ankommet     Jeg har desværre ikke rigtig tid til at give dem en ordentlig tur på hovedet så jeg venter lidt med at kommentere lyden, dog har de en kæmpe bas.... Hold da helt op hvor er de flotte, virkelig gennemført stikket er af ædeltræ som kopperne, masser af flotte detaljer i finishen, ikke sådan en gang træsløjd fra 6 klasse som præger Gradoer.. Jeg håber at kunne få tid til dem i weekenden...
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay det er ik fair at sige hvor flotte de er, også ik lægge billeder op
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2008 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er en knold til at tage fotos.... Jeg har prøvet at lytte lidt i weekenden, men det første jeg vil nævne er komforten, den er helt utrolig jeg kan ikke mærke de er på i bogstavelig forstand, det tog lidt tid at få dem anbragt rigtigt, men når de sidder mærker man dem simpelthen ikke....
Dog kan komforten slet ikke hamle op med lyden i disse bøffer for den er også i særklasse, det eneste svage punkt den har er kvindestemmer, dem er der nogle af der lyder en smule tilbagetrukket..
Bassen er imponerende dyb, fast man mærker nærmest bassen med ørene og med et teknonummer er jeg ret sikker på at de ville kunne banke de fleste hjerner til mos.. Bassen er også meget detaljeret, det er utroligt let at følge basgangen og adskille bas og stortromme hvor de rammer hinanden og det er ofte lidt svært, synes jeg..
Nu skal alt jo tages med forbehold, de er stadig nye og jeg har nok noget "nytingsfølelse" med i det, men Mine førstehånds indtryk er at jeg har aldrig hørt noget der lyder bedre. Dette er et par fantastiske bøffer, jeg sidder og overvejer om jeg skal have mig et setup nede i stuen, så jeg kan lytte noget mere til dem og jeg har ellers hele tiden sagt at hobbyer hører hjemme i hobberummet, men jeg har svært ved at skulle undvære lyden så længe ad gangen..
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juli 2008 kl. 01:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
lige en tilføjelse, disse bøffer er på ingen måde neutrale, i forhold til et par beyer dt880, som jeg synes er ret neutrale, er der en verden til forskel....
Det skal så siges at de til gengæld er klasser over hvad jeg ellers har og har hørt, specielt fra mellemtonen og op er de rigtige lækre at høre på..
Her gik man og troede at når lyden var så neutral som muligt ville det være det optimale, men jeg må jo nu erkende at jeg så afgjort fortrækker "ikke neutrale" bøffer, for det som de ændrer er til det bedre....
Nu skal jeg bare have solgt alt det skrammel jeg har samlet de sidste par år, for jeg kommer nok ikke til at bruge dem ret meget mere 
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 28 Juli 2008 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
lige en tilføjelse, disse bøffer er på ingen måde neutrale, i forhold til et par beyer dt880, som jeg synes er ret neutrale, er der en verden til forskel....
Det skal så siges at de til gengæld er klasser over hvad jeg ellers har og har hørt, specielt fra mellemtonen og op er de rigtige lækre at høre på..
Her gik man og troede at når lyden var så neutral som muligt ville det være det optimale, men jeg må jo nu erkende at jeg så afgjort fortrækker "ikke neutrale" bøffer, for det som de ændrer er til det bedre....
Nu skal jeg bare have solgt alt det skrammel jeg har samlet de sidste par år, for jeg kommer nok ikke til at bruge dem ret meget mere  |
|
|
Mon ikke du skulle vente lidt med at sælge " alt det skrammel du har samlet sammen.....". Neutralitet / linearitet er nu en god ting på højttalere / hovedtelefoner, for resten skal indspilningen og anlægget jo sørge for kommer til udtryk. Men det er da super hvis du er glad for din nye "lyd"
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juli 2008 kl. 18:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror nu heller ikke alt bliver sat til salg, men det har hopet sig op de sidst par år, så noget af det skal ud..... Måske man skulle have en lille tombola til næste træf ???
|
| Til top |
|
| |