| Forfatter |
|
ZzZzleepY Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 542
|
| Sendt: 16 Oktober 2008 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der kan anbefale nogle gode ( i pris klassen ) In ears
har lige købt mig en Creative Zen stone+ og de medfølgende headphones er ikke synderligt gode..
jeg høre mest
Techno / heavy rock / dance / pop
prioriteret i samme rækkefølge
man kan sige at jeg til prisen jo bare kan købe nogen Senheizer eller lign.. men jeg vil self gerne have det bedste mulige.. så derfor spørger jeg lige jer kloge hoveder først :)
__________________ WWW for at se Min anlæg's tråd.
HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du bør kigge efter et par Creative ep630 eller måske et par JVC marchmallows, de gir dig nok mest for pengene
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kunne prøve disse Soundmagic PL-30. Jeg har bestil 2 par, et til hver af mine teenage sønner til erstatning for godt slidte CX300. $20 inkl. forsendelse er jo ikke nogen herregård hvis de viser sig at være skod, men det ser det nu ikke ud til at de er. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
ZzZzleepY Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
ups.. arr for pokker da.. glemte en meget vigtigt detalje.. ( sorry ) :( de skal gerne bruges til løb/cykling måske også noget fitness træning så det skal nok være over i det lidt mere sportslige... er det stadig samme modeller i vil forslå eller er der noget der egner sig bedre men stadig har god lyd ?tænker på bøjle til ørene eller hvad man nu kan få... igen sorry fordi jeg glemte den ret så vigtige detalje
HD Medie Center
|
| Til top |
|
| |
PalleRaa Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kører på mit 3. sæt Sennheiser CX300 og har endnu et uåbnet sæt liggende klar. De koster omkring 200kr og spiller
absolut fint. Jeg bruger mine hver dag og har dem altid i lommen. Derfor går de desværre i stykker, men jeg passer altså
heller ikke på dem. Jeg har løbet og cyklet med mine. Også i regnvejr :)
/PalleRaa
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 17 Oktober 2008 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke sige om mit forslag holder til disse ekstra krav da jeg endnu aldrig har set dem "live"
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 18 Oktober 2008 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm jeg vil nok sige at jeg ik vil bruge in-ears til løb osv... Biler kan være farlige, plus at ens hørelse nedsættes under eks. løb, så man har tendens til at skrue op, også er IEMs altså lidt farlige.
Hvis jeg var dig ville jeg kigge på et par Koss PortaPro, de sidder ret godt på hovedet, og til din musiksmag vil de passe perfekt
|
| Til top |
|
| |
ZzZzleepY Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
mange tak for alle jeres forslag.. nu vil jeg gå på jagt :)
det er self rigtigt at det kan være lidt farligt mht trafikken.. men der er heldigvis ikke ret meget af den der hvor jeg løber ( sti'er osv ) og det med hørelsen er intet problem.. da min afspiller har volumen brgrænser.. der skal sættes fra pc'en og ikke kan pilles ved fra selve afspilleren.. jeg har sat den til 70% pt.
jeg har selv fundet disse her... nogen der kan be eller af krafte om de er noget værd? de er jo en anelse over mit budget.. men trods alt ikke mere end at jeg jo så bare må undværre den ekstra pizza på et tidspunkt...
og kan gode lide det med at de kan vaskes.. hehe
http://www.loberen.dk/?catalogitem_id=5511&page_id=3171& amp; amp;catalogitemtype_id=3240&catalogcategory_id=3040& catalogitemproducer_id=100
HD Medie Center
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Oktober 2008 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ZzZzleepY Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2008 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
så har jeg fået mine nye in ears..
det blev alligevel Senheisserne altså MX75 sports earphones
umiddelbart første indtryk af dem:
de spiller rigtig rigtig klart og alt går 100% igennem ( ihvertfald alt jeg hidtil har hørt og kender af detaljer i sange )
har indtil vidre kun testet med nogle 320kbps mp3 da min mp3 afspiller ikke kan tage Flac er det også det jeg fortsat vil bruge
bassen kunne godt klare et lille nyk opad men dermed ikke sagt at de ikke kan spille bas ( jeg har bare en forkærlighed for at skrue den lidt op )
vil give dem 4.5/5 stjerner
5/5 for pasform out of box passede de bare kanon! og dertil kommer et utal af andre størrelser propper osv.
lyd får de 4/5 de spiller rigtig flot, neutralt og opløst i lyden ( havde håbet på en lille smule mørkere lyd ) men er fuld ud tilfreds med dem som de er.
går ud fra der er lidt større modstand i dem ift mine "billige Bilka der fulgte med" da de knap spiller lige så højt ( but who cares )
hellere 75dB vellyd end 80dB skrat
HD Medie Center
|
| Til top |
|
| |