| Forfatter |
|
Fries Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 04 November 2008 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi all.
Nu er jeg rimelig ny inden for Head-fi området og er stadig forundret over hvor meget der kan lade sig gøre. Nå men jeg ville gerne høre jeres mening om OK3'erne fra Yuin, jeg har bestilt dem sammen med en lille Fiio E3 bare lige for at komme ind i "faget" hvis man kan kalde det, det? Men hvis i har noget feedback, så post det endelig god som dårlig?
Hvis i skal bruge det til noget har jeg en Meizu M6 SL.
__________________ No place like 127.0.0.1
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 04 November 2008 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
har ikke hørt OK3, og har ikke læst så meget om dem.. Dog vil jeg sige at Yuin laver nogle fantastiske earbuds.. Har selv et sæt PK1. Det er utroligt så godt de skalerer.. (altså lyder bedre og bedre jo bedre grej man sætter til) Det ekstreme tilfælde kan ses i billederne fra sidste headfi meet hvor jeg prøvede mine PK1'ere på NC8000's monster-system og forstærker... De lød fantastisk. Har aldrig hørt noget så småt lave så god lyd i hvert fald.
din kombination kommer desuden nok til at give en fin lyd til prisen kunne jeg forstille mig.. :) Held og lykke med headfi-verdenen...
|
| Til top |
|
| |
Fries Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2008 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen jeg siger da mange tak, grunden til at jeg ikke har valgt at smide flere penge efter udstyr er at jeg lige skal se om denne verden er noget for mig:P
|
| Til top |
|
| |
jacobtc Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 04 November 2008 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fries skrev:
| Jamen jeg siger da mange tak, grunden til at jeg ikke har valgt at smide flere penge efter udstyr er at jeg lige skal se om denne verden er noget for mig:P
|
|
|
Og selvfølgelig er den det :D Ja, men det er et fint begynder sæt du har dig der :p
|
| Til top |
|
| |
Fries Forum Bruger

|
| Sendt: 04 November 2008 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hallo Jacob!
Jeg tror du har ret, det var jo også dig der sagde "velcome to head-fi, sorry about your wallet" :P
|
| Til top |
|
| |
jacobtc Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 04 November 2008 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fries skrev:
Hallo Jacob!
Jeg tror du har ret, det var jo også dig der sagde "velcome to head-fi, sorry about your wallet" :P
|
|
|
Yes, Indeed :D
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 05 November 2008 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke lyttet til YUIN OK3, men jeg er netop igang med at tilspille et sæt YUIN OK1. Det er mindst ligeså lovende som dengang jeg fik fat i et sæt "Demo PK1". OK3 har kun eet "forlængerrør" med, hvis man vil bruge dem som in-ears. OK1 har 3 sæt med. Det skulle gøre en stor forskel, da det korte rør som følger med OK3 faktisk er for kort ! OK2 skulle derimod have samme "ekstraudstyr" som OK1. Man kan læse om YUIN OK1 HERMan kan læse om YUIN OK2 HERMan kan læse om YUIN OK3 HERDet er iøvrigt en dansker som har skrevet artiklerne  (selvom de er skrevet på engelsk).
|
| Til top |
|
| |
Fries Forum Bruger

|
| Sendt: 05 November 2008 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Jeg har ikke lyttet til YUIN OK3, men jeg er netop igang med at tilspille et sæt YUIN OK1. Det er mindst ligeså lovende som dengang jeg fik fat i et sæt "Demo PK1". OK3 har kun eet "forlængerrør" med, hvis man vil bruge dem som in-ears. OK1 har 3 sæt med. Det skulle gøre en stor forskel, da det korte rør som følger med OK3 faktisk er for kort ! OK2 skulle derimod have samme "ekstraudstyr" som OK1.
Man kan læse om YUIN OK1 HER Man kan læse om YUIN OK2 HER Man kan læse om YUIN OK3 HER
Det er iøvrigt en dansker som har skrevet artiklerne (selvom de er skrevet på engelsk).
|
|
|
Yeah i know! Men skal nu alligevel se hvad det er for noget. __________________ No place like 127.0.0.1
|
| Til top |
|
| |