Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 07:05   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Ny til Hifi : Saying hello.. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mordeous
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

Hey everyone,

Jeg har igennem længere tid læst med på forumet, og har endelig besluttet mig for at oprette en konto. Kort om mig : Ny til hifi, wanna-be gamer, og ivrig lytter af electronica og house.

Igennem de sidste par år har jeg gradvist udviklet smag for og værdsat god lyd kvalitet, og jeg tror desværre at jeg er nødt til at erkende, at der kun er een vej frem, og det er at hoppe på hifi-vognen 

Jeg hører udelukket musik på computeren, og det er den der står foran en opgradering.

I Skrivende stund er jeg ejer af et Audiotrak Prodigy 7.1 LT lydkort der er optisk tilsluttet et sæt Logitec Z-5500. Til gaming bruger jeg et sæt Sennheiser PC-350.

Jeg overvejer at skilde mig helt af med Z-5500 og udelukket bruge headphones. Jeg har derfor kig på det nye og omtalte Asus Xonar Essence lydkort og et sæt Sennheiser HD-650 (kommentarer til denne sammensætning er velkommen)

Spørgmålet og det denne post drejer sig om, er at jeg har læst så meget godt om HD-650, at jeg (uden at have lyttet til dem endnu) er overbevist om at jeg ikke kan leve uden et sæt. Det har imidlertid været mig total umuligt at finde en forhandler hvor jeg kan komme til at lytte til dem inden køb, og da jeg heller ikke kender nogen der i forvejen ejer et sæt, så virker det ret uoverskueligt for mig at skulle bruge en fair slat kroner på noget man ikke har hørt.

Så kort sagt - Er der nogen der har kendskab til en forhandler i Jylland som har et sæt HD-650 som man kan lytte til!?

På forhånd tak

//Mordeous
Til top Vis Mordeous's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mordeous

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

Hej og velkommen til Mordeous

Til at starte med, så er jeg ikke sikker på at det måske er et nyt lydkort du skal have fat i. Jeg kan huske da det udkom og har lige læst lidt op om det, og det virker som et godt kort, dog ikke med så meget vægt på gaming. Men uanset så har du et ganske godt kort allerede, som har optisk ud. Derfor vil jeg næsten sige at du istedet bør tage en en ekstern DAC såsom en Zero eller lign, du får mere for pengene i en ekstern DAC og også flere muligheder for senere opgraderinger m.m. Desuden så tror jeg ikke at det asus har kraft nok til et par senn 650, også selvom det sikkert er ganske kraftigt. Men det er  ikke noget jeg ved, men normalt så er selv ikke de bedste pci kort beregnet til høj impedans høretelefoner med lav spl.

Men hvorfor senn 650?

Jeg ved godt at det ligesom er der hvor de fleste starter, men stadig... Hvis jeg var dig ville jeg nu også kigge efter eks. et par ath ad2000 eller et par denon d2000.

Men hvis du gerne vil høre noget forskelligt i jylland, så skal vi snart have et head-fi meet herovre, ellers så skal du næsten her til aalborg eller århus. Båede heroppe og i århus kan du høre senn og denon og lidt akg og beyer.

Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino

Mordeous
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Februar 2009 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Heysan techtrino, og tak for dit svar.

techtrino skrev:
Hej og velkommen til Mordeous

Til at starte med, så er jeg ikke sikker på at det måske er et nyt lydkort du skal have fat i. Jeg kan huske da det udkom og har lige læst lidt op om det, og det virker som et godt kort, dog ikke med så meget vægt på gaming. Men uanset så har du et ganske godt kort allerede, som har optisk ud. Derfor vil jeg næsten sige at du istedet bør tage en en ekstern DAC såsom en Zero eller lign, du får mere for pengene i en ekstern DAC og også flere muligheder for senere opgraderinger m.m. Desuden så tror jeg ikke at det asus har kraft nok til et par senn 650, også selvom det sikkert er ganske kraftigt. Men det er  ikke noget jeg ved, men normalt så er selv ikke de bedste pci kort beregnet til høj impedans høretelefoner med lav spl.

Min tanke bag at skifte Audiotraken ud med Xonar Essence bunder i at jeg har læst at den netop skulle være i stand til at trække den krævende HD-650 - Hvor vidt det så rent faktisk passer, er jeg desværre ikke dygtig nok til selv at verificere (endnu), og jeg er glad for at du bringer det op, for det må alt andet lige være bedst at fange sådan et issue inden købet er gjort.

Mht. til Xonar's specs, så mener jeg ikke det er et old-school PCI slot, men et PCI-E slot den bruger, og den kræver også en power tilslutning dirrekte fra strømforsyningen (præcis som alle nyere grafikkort) - Men, om det er nok til at drive HD-650 kan jeg godt være i tvivl om.

techtrino skrev:

Men hvorfor senn 650?

Jeg ved godt at det ligesom er der hvor de fleste starter, men stadig... Hvis jeg var dig ville jeg nu også kigge efter eks. et par ath ad2000 eller et par denon d2000.

At mit valg faldt på netop HD-650 bunder egentlig i, at stort set lige meget hvad man læser om HD-650, så får den altid ros med på vejen - Desværre har jeg ikke læst nok om hvorvidt HD-650 ret faktisk også egner sig til den type musik jeg lytter til, og det er måske det du mener, når du spørger "hvorfor HD-650?" - Da jeg endnu ikke har hørt dem live endnu, så er mit valg udelukket baseret på baggrund af hvad jeg har læst i divserse forums og reviews.

Jeg er åben over for alt, da jeg er i en undersøgende fase, og hvis jeg kan slippe afsted med det, så vil jeg også meget gerne lytte til de 2 alternativer du foreslår

techtrino skrev:

Men hvis du gerne vil høre noget forskelligt i jylland, så skal vi snart have et head-fi meet herovre, ellers så skal du næsten her til aalborg eller århus. Båede heroppe og i århus kan du høre senn og denon og lidt akg og beyer.

Det kunne være rigtig interessant at deltage i jeres head-hi meet, det vil jeg utrolig gerne. Jeg var ikke klar over at i afholdt sådanne meets - Der findes garanteret en tråd et sted, med dato etc?

Helt præcist hvor i Århus og Aalborg kan jeg komme til at prøve sennheiser, denon, akg og beyer? - En forretning du kender, eller det var måske til jeres head-fi meet mente?

//Mordeous

nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

HiFi klubben og TapeConnection har normalt et vist udvalg man kan prøve. Sted og dato for det næste head-fi meet er endnu ikke fastlagt men der er en tråd om det. Der er budt ind med tilbud om et lokale hos B&O i Struer men det er laaaangt væk og jeg har budt ind med et lokale i Skanderborg der dog maks kan håndtere omkring 10 personer så det er nok for lidt.

Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Februar 2009 kl. 16:57 | IP-adresse registreret  

Hmm wierd at den skal bruge pci-e, der er jo ikke brug for den båndbredde til lyd overhovedet, så det ville jeg da se som et stort drawback hvis det skal bruge pci-e.
Hvor har du læst at det kan trække et par senn 650? For mange af de non-hifi sider er som regel ikke så gode til at bedømme den slags, altså de synes nogengange sågar at en ipod lyder godt med stock ear-buds.
Men uanset, så tror jeg at du vil få en bedre lyd med en ekstern DAC, og du vil få flere muligheder for upgrades senerehen.

Men ja du har ret mange kan godt lide 650´erne, men de har også en let tilgængelig lyd... med det mener jeg at de lyder relativt varme og ukomplicerede m.m. Hvorimod hvis du tager et par beyer dt880 så er de meget mere "hi-fi" agtige og jeg vil også mene at de giver en bedre lyd end senn 650 fordi de ikke farver lyden så meget.
Men igen det kommer helt an på præferencer, og jeg kan godt lide en klar lyd som er detaileret uden at blive skinger.

Men jeg tror du blir nød til at høre noget forskelligt, før du bare hopper på senn 650, det tror jeg du blir mest glad for.
Som NC siger så har vi en del okay steder i jylland, ellers er der vores head-fi meet.
Men hvorhenne ad bor du?
For der er en del herinde fra jylland det kunne jo være at der nogen der har et par 650´ere du kunne lytte til en dag.

Mordeous
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Februar 2009 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:
Hmm wierd at den skal bruge pci-e, der er jo ikke brug for den båndbredde til lyd overhovedet, så det ville jeg da se som et stort drawback hvis det skal bruge pci-e.
Hvor har du læst at det kan trække et par senn 650? For mange af de non-hifi sider er som regel ikke så gode til at bedømme den slags, altså de synes nogengange sågar at en ipod lyder godt med stock ear-buds.
Men uanset, så tror jeg at du vil få en bedre lyd med en ekstern DAC, og du vil få flere muligheder for upgrades senerehen.

Men ja du har ret mange kan godt lide 650´erne, men de har også en let tilgængelig lyd... med det mener jeg at de lyder relativt varme og ukomplicerede m.m. Hvorimod hvis du tager et par beyer dt880 så er de meget mere "hi-fi" agtige og jeg vil også mene at de giver en bedre lyd end senn 650 fordi de ikke farver lyden så meget.
Men igen det kommer helt an på præferencer, og jeg kan godt lide en klar lyd som er detaileret uden at blive skinger.

Men jeg tror du blir nød til at høre noget forskelligt, før du bare hopper på senn 650, det tror jeg du blir mest glad for.
Som NC siger så har vi en del okay steder i jylland, ellers er der vores head-fi meet.
Men hvorhenne ad bor du?
For der er en del herinde fra jylland det kunne jo være at der nogen der har et par 650´ere du kunne lytte til en dag.

Hey,

Ja, den er god nok - Kortet bruger en PCI-E slot, og jeg er fuldstændig enig med dig i at audio næppe kan bruge mange procent af den tilgængelige båndbredde på sådan en port - Men, der ligger sikkert en teknisk vurdering bag den beslutning, som jeg ikke har indsigt i

Spec's fra Asus' website :

http://www.asus.com/products.aspx?l1=25&l2=150&l3=0& amp; amp;l4=0&model=2711&modelmenu=2

Compatibility
-PCI Express Rev. specification compatible
-Compatible with X1, X4, X8, X16 PCI Express slots

Med hensyn til at drive en HD650 på Xonar Essence, så har jeg læst lidt på head-fi.org, hvor jeg blandt andet har fulgt en thread skrevet af ejere af kortet - Hvor vidt disse fyre rent faktisk har kompetence til at udtale sig om hvorvidt HD650 perfomer tilfredsstillende er sikkert en anden historie.

http://www.head-fi.org/forums/f46/upgrade-xonar-essence-buy- headphone-amp-400417/

Der er en lidt stram tone i den thread, og det lyder til at hardcore hifi folk med ret er skeptisk over for hvor vidt Asus kortet nu også er "all that" - Døm selv

Faktum er, jeg har bestilt kortet i dag, og jeg håber det kommer i posten om et par dage - I tilfælle af at det næste meet bliver afholdt inden for en overskuelig periode, så vil jeg klar tilbyde at slæbe min pc med, og så kan vi jo teste diverse headphones - Så kan vi hurtigt få afgjort om det holder vand - Om jeg så skal have en ekstern DAC eller noget andet senere, vil jeg vurdere til den til - Om ikke andet, så har jeg da fået noget god lyd i min PC

Jeg holder igen med headphones, ind til vi har fået lyttet lidt til det kommende meet.

//Mordeous

PS : Jeg bor i Skanderborg, men jeg er mobil og har intet imod at køre efter det

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Februar 2009 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

Okay, hvis det er på head-fi, så ved folkene nok en del om det, men det er da spændene hvis det kort kan trække et par senn 650, men jeg holder nu ved mit Onkyo kort

Men skanderborg, så kan du jo let smutte forbi århus og inde i eks. tapeconnection og prøve lidt forskelligt

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Februar 2009 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Granberg skrev:
Slettet af moderator/-A!

ahhh det kan diskuteres Hvis det skal være sony så sa-5000 eller cd-3000

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 19:29 | IP-adresse registreret  

Hej og velkommen
Jeg kan godt lide din indstilling, køb det bedste først slut prut finale (bare jeg havde været så klog for 5-6 år siden).

Problemet er at du køber den F1 racer og så hælder 92 Oktan på den, hvis ikke du har en anstændig forstærker, der kan sagtens være en bruger der er tilfreds uden og er han det så er det jo tip top, du/jeg ville sikkert også være imponeret over deres lyd via et godt lydkort, men det er først når du fylder noget anstændigt brændstof på din racer at den rigtig sparker røv, altså giver dem en god forstærker, længere er den ganske enkelt ikke...

Man kan så argumentere at du havde spildt nogle penge ved at købe nogle bøffer der er så krævende som HD 650 er, eller krævende er ikke det rigtige ord, for de spiller altså rimeligt selv med beskeden forstærkere, men når alt kommer til alt er det jo hvad du er glad og tilfreds med.

Fordelen ved at købe HD650 fra starten af er at hvis du henad vejen vil have endnu bedre lyd ud af dem, kan du jo, lige som vi andre nørder, opgradere din forstærkning og dine bøffer kan levere en bedre præstation end tidligere, så det er jo fedt nok....Det aller fedeste er at det ikke behøver at koste mere end en tusse når du skal have en forstærker..

Men hvorom alting er skal du da have HD800, de er det nyeste skud i absolut sindsygt gode afsindigt dyre bøffer, jeg er ved at se hvad jeg kan få for min førstefødte , ellers må jeg jo holde udsalg i noget af alt det "skrammel" jeg har stående ...

Det var så bare mine tanker

Welcome to Head-fi, sorry about your wallet
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk

Mordeous
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Februar 2009 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Hej og velkommen
Jeg kan godt lide din indstilling, køb det bedste først slut prut finale (bare jeg havde været så klog for 5-6 år siden).

Problemet er at du køber den F1 racer og så hælder 92 Oktan på den, hvis ikke du har en anstændig forstærker, der kan sagtens være en bruger der er tilfreds uden og er han det så er det jo tip top, du/jeg ville sikkert også være imponeret over deres lyd via et godt lydkort, men det er først når du fylder noget anstændigt brændstof på din racer at den rigtig sparker røv, altså giver dem en god forstærker, længere er den ganske enkelt ikke...

Hey Claus,

Hehehe, rigtig god humor der, og fremragende måde at forklare en newcommer in layman terms hvordan tingene forholder sig! - Tak for det

Claus-dk skrev:

Man kan så argumentere at du havde spildt nogle penge ved at købe nogle bøffer der er så krævende som HD 650 er, eller krævende er ikke det rigtige ord, for de spiller altså rimeligt selv med beskeden forstærkere, men når alt kommer til alt er det jo hvad du er glad og tilfreds med.

Fordelen ved at købe HD650 fra starten af er at hvis du henad vejen vil have endnu bedre lyd ud af dem, kan du jo, lige som vi andre nørder, opgradere din forstærkning og dine bøffer kan levere en bedre præstation end tidligere, så det er jo fedt nok....Det aller fedeste er at det ikke behøver at koste mere end en tusse når du skal have en forstærker..

Good point.

Som jeg ser det, så skulle jeg have Xonar Essence lydkortet alligevel, af andre årsager - Da jeg så læste en thread hvori det menes at kortet skulle kunne trække HD650, tænkte jeg at jeg måske kunne slå 2 fluer med eet smæk - Jeg kan imidlertid godt forstå hvad det er du og techtrino siger, og jeg er også af den indstilling at hvis Xonar Essence ikke formår at trække HD650 tilfredstillende, så er sagen ikke anderledes end at jeg, som du selv skriver, skal have en ordenlig forstærker, ingen tvivl om det - Netop derfor kunne det være utroligt interessant at få kortet med til næste meet, og høre jeres (nørdernes ) vurdering af hvilken slags lyd Xonar Essence er istand til at producere.

Tiden op til næste meet vil jeg så bruge på at besøge tapeconnection, og prøve at lytte til hvad de har der, og danne mig et indtryk af hvordan highend gear virkelig skal lyde - Umiddelbart så jeg ingen Sennheiser headphones på deres websites, men de har tilsyneladende en masse grado, og dem har jeg også hørt godt om!

Så ind til næste meet! - Og tak for velkomst

kolind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 04 Februar 2009 kl. 23:04 | IP-adresse registreret  

Et bedre forslag end HD650 ville i mine øjne være eksempelvis Denon D2000.. I forhold til din musiksmag ville Sony SA-5000 også være super. Det er den bedste hovedtelefon jeg har hørt, til elektronisk musik i hvert falde. Ikke så dominant bas, man hurtig, præcis og detaljeret.. Hører man house, er man vel dog ret hængt op på at der skal være god dyb bas formentligt ?
Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Februar 2009 kl. 02:23 | IP-adresse registreret  

Mit bud i forhold til musikken ville være DT880 med læderpuder, så skulle bassen være hjemme samtidigt med at de høje også kommer til sin ret,, Senn har det med at "varme" det hele lidt op, det synes jeg ikke klæder elektronisk musik, men smag og behag er jo heldigvis forskellige...

Min misson i det her er at finde det bedste billige udstyr, sæføllig har jeg da noget dyrt skrammel, men meget af mit gear er godt billigt skidt til omkring en tusse og fra et almindeligt lydkort ville flere af kandidaterne i 1000 kroners klassen være tæt på at spille lige så (måske bedre) end HD650, forskellen kommer når du smider noget dyrt forstærkerværk foran, så vokser HD650 meget mere end  F.eks lillebroderen HD595, men der er så vildt meget på markedet så det er nærmest umuligt at følge med, så vi har alle sammen en tendens til at spille de sikre kort ud...

Sådan en bøf som den her ser da lækker ud det er så også en AKG
http://cgi.ebay.de/AKG-K-530-LTD-LIMITED-EDITION-KOPFHORER-O HRHORER-mp3_W0QQitemZ270339061873QQihZ017QQcategoryZ19646QQs sPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

nogle der kender den 400 spir inklusiv fragt, det kan det ikke gå helt galt..

eller hvad med den her ?
http://cgi.ebay.de/Kopfhoerer-3-5-mm-Klinke-inkl-Adapter-auf -6-3-mm_W0QQitemZ260034388098QQihZ016QQcategoryZ19646QQssPag eNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Vi har ingen ide om hvordan de spiller, og jeg er da blevet overrasket over hvor god lyd man kan få for få penge

der er alle mulige modeller og mange af dem koster mindre end en 5 del af HD650 og lur mig om ikke nogle af de ukendte kinøjsere er de ægte udgaver af mere kendte mærker, som sikkert bliver lavet på samme fabrik...

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005
Sendt: 05 Februar 2009 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Mordeous skrev:
PS : Jeg bor i Skanderborg, men jeg er mobil og har intet imod at køre efter det

Jamen så ligger der jo et sæt HD650 i original kasse, kun 2-3 kilometer fra din bopæl, gætter jeg på

Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk

Mordeous
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Februar 2009 kl. 10:42 | IP-adresse registreret  

Kalle_dk skrev:
Jamen så ligger der jo et sæt HD650 i original kasse, kun 2-3 kilometer fra din bopæl, gætter jeg på

What?

Det bliver du vist nød til at uddybere lidt, Kalle - Be om

slate
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

Til top Vis slate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slate

cktoft
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 12:01 | IP-adresse registreret  

nc8000 skrev:
HiFi klubben og TapeConnection har normalt et vist udvalg man kan prøve. Sted og dato for det næste head-fi meet er endnu ikke fastlagt men der er en tråd om det. Der er budt ind med tilbud om et lokale hos B&O i Struer men det er laaaangt væk og jeg har budt ind med et lokale i Skanderborg der dog maks kan håndtere omkring 10 personer så det er nok for lidt.

Hifi-klubben kan godt bestille Sennheiser-modellerne hjem, men de har dem ikke længere i butikkerne. Mig bekendt har TC kun Grado, så jeg tror ikke der er nogen steder i Århus hvor man kan høre dem
Til top Vis cktoft's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cktoft

Kalle_dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005
Sendt: 06 Februar 2009 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Mordeous skrev:
Kalle_dk skrev:

What?

Det bliver du vist nød til at uddybere lidt, Kalle - Be om

Jeg bor osse i Skanderborg. Derfor

Til top Vis Kalle_dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kalle_dk

Mordeous
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Februar 2009 kl. 12:56 | IP-adresse registreret  

Kalle_dk skrev:
Jeg bor osse i Skanderborg. Derfor

Ooh! På den måde! - Det kunne være spændende om du ville bruge et lidt tid på at jeg kom forbi en dag og lyttede lidt til dem

Om ikke andet, så har jeg lige læst at der er planlagt meet den 21. feb i Esbjerg

Mordeous
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Februar 2009 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:
Hvorimod hvis du tager et par beyer dt880 så er de meget mere "hi-fi" agtige og jeg vil også mene at de giver en bedre lyd end senn 650 fordi de ikke farver lyden så meget.

Hey Tech!

Så har vi været til meet, og jeg er fuldstændig enig med dig - HD650 farver lyden rigtig meget.

Jeg fik lyttet til rigtig meget forskelligt, og valget er faldet på DT990 600ohm!

Takker alle for indlæg og hjælp til valg at mine kommende can's

//Mordeous

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Februar 2009 kl. 23:16 | IP-adresse registreret  

Hvis du vælger dt990 udfra Nuggifirst´s version, så er det jo værd at bemærke at de er modded så de faktisk er et par 880....

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes