Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 14:08   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: 3. årlige head-fi meet i Klampenborg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 25 April 2009 kl. 15:51 | IP-adresse registreret  

Jeg tænkte om vi skulle begynde at finde en dag hvor vi skal have vores næste meet ? Jeg kan igen (som det jo snart er blevet tradition) godt lægge lokaler til i Klampenborg på de sædvanlige betingelser og vil foreslå en af følgende weekender i september/oktober

  • 19-20/9
  • 3-4/10

Lad mig høre om der er stemning for et nyt meet i Klampenborg og hvornår I kan.



__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 25 April 2009 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Jeg tager til Brasilien medio August også frem til december, så jeg kan nok ik nå det
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
darkless
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 314
Sendt: 25 April 2009 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Niko, der skal nok komme et møde i det jyske, men det er først om et lille års tid, hvis de tidligere møder bruges som rettesnor.

Jan, jeg kan tilslutte mig begge sæt datoer, dvs både uge 38 og uge 40.


__________________
Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
Til top Vis darkless's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af darkless
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 25 April 2009 kl. 17:00 | IP-adresse registreret  

Jeg kan også på begge de pågældende datoer, men jo senere det bliver jo mere udstyr får jeg købt (og har med)...

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1022
Sendt: 25 April 2009 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Jeg tager gerne turen til Klampenborg. Og jeg kan også begge weekender.
Og tak fordi du vil lægge lokaler til igen nc8000 - jeg glæder mig allerede
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2120
Sendt: 25 April 2009 kl. 17:36 | IP-adresse registreret  

Altid godt at være i god tid

Skulle også mene at jeg kan begge dage.

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
balbrech
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 December 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 151
Sendt: 25 April 2009 kl. 17:38 | IP-adresse registreret  

Det lyder spændende.....

Er det kun for allerede kendte ansigter eller?

Hvad går weekenden ud på?

Hifi forventer jeg men sådan lidt mere i detaljer :-)

Til top Vis balbrech's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af balbrech
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 25 April 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

Det er bestemt ikke kun for kendte ansigter alene, alle er velkommen og det eneste krav for deltagelse er interesse for head-fi og respekt for det nogen gange ret dyre udstyr folk tager med. Det er altså heller ikke noget krav for deltagelse at man selv kan medbringe udstyr.

Formålet med et sådant meet er at folk tager så meget af deres udstyr med som de kan magte med henblik på at andre kan lytte til det og man kan tale om det. En stor del af dette udstyr kan jo ikke sådan lige prøvelyttes i forretninger i Danmark så ofte står man og køber i blinde.

Der er heller ikke tale om en weekend men blot en dag i weekenden, hidtil har det været lørdagen men dette er sådan set ikke noget krav heller.



__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2120
Sendt: 25 April 2009 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Har fået lidt udstyr siden sidst, og hvis alt går efter planen, så er det nok også noget af det jeg tager med...

Silverstone Ensemble EB01 usb DAC, med mit eget klasse A single ended udgangstrin. Kondensator fri i udgangen, og har kun en Black gate NX Hi-Q som overførselskondensator fra selve DAC kredsen (Burr-brun pcm2702). Laver sin helt egen +/-15v direkte fra usb power. Efterfulgt af et lavpas filter med meget lav frekvens. Når det kører klasse A er der jo ingen grund til af have en lav impedant strømforsyning da den kører med en kostant strøm.

Samt den lækreste lille netbook i form af en Lenovo S10  som trådløst spiller flac direkte fra en central server i huset.


Kan man vist lige ane udgangstrinnet, monteret i siden af DAC'en.

Tager selvfølgelig min egen HM Headamp med også, + Grado RS1

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 26 April 2009 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

micma18 - Den ser helt bestemt meget spændende ud din dac.. Det lyder til at du har moddet den rimeligt grundigt enddog ?
Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
Tweaker
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 November 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1750
Sendt: 26 April 2009 kl. 23:42 | IP-adresse registreret  

Jeg kan godt alle dage. Medbringer Accuphase CD spille, Little Dot MKlV-SE, HD650, og de overraskende "bang for the buck" Creative Aurvana Live + hvad jeg ellers finder på, eller har anskaffet i mellemtiden 

Flot du vil lægge lokaler til nc8000

Til top Vis Tweaker's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tweaker
 
micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2120
Sendt: 27 April 2009 kl. 17:44 | IP-adresse registreret  

Tweaker skrev:

Flot du vil lægge lokaler til nc8000

Håber vi når at se fangekælderen denne gang... Den gik jeg ihvertfald glip af sidst ;-)

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18
 
FrederikS
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 Februar 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 69
Sendt: 27 April 2009 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Har slet ikke noget overblik over hvor meget skole arbejde jeg har på det tidspunkt men hvis det kan lade sig gøre vil jeg gerne kikke forbi. Måske med lidt Head-Direct EF1, Marantz CD6002, diverse hovedtelefoner og in-ears. 
Til top Vis FrederikS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af FrederikS
 
Kane
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 472
Sendt: 01 Maj 2009 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Jeg er helt sikkert også frisk på meet igen. Det har jo været en stor fornøjelse de foregående gange - og lokalerne bliver jo ikke bedre!

So far kan jeg begge datoer, men ville nok foretrække hvis den kan blive weekenden i september.



__________________
Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000

Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
Til top Vis Kane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kane
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 01 Maj 2009 kl. 11:00 | IP-adresse registreret  

Jeg melder også gerne min ankomst hvis det er muligt for mig at komme.. Der er ret lang tid til de datoer, så at sige om jeg kan den dag eller ej, er lidt svært, men mon ikke

Medbringer naturligvis diverse udstyr jeg måtte have på det givne tidspunkt..

Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 01 Maj 2009 kl. 11:48 | IP-adresse registreret  

micma18 skrev:
Tweaker skrev:

Flot du vil lægge lokaler til nc8000

Håber vi når at se fangekælderen denne gang... Den gik jeg ihvertfald glip af sidst ;-)

Fangekælder er der nu ikke, men der er da 2 sjove rum i kælderen, jagtrummet og wodoorummet som optræder som en af lokationerne i Temeplriddernes skat III filmen.



__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 
Chr. R.
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1113
Sendt: 03 Maj 2009 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

nc8000 skrev:
micma18 skrev:
Tweaker skrev:

Flot du vil lægge lokaler til nc8000

Håber vi når at se fangekælderen denne gang... Den gik jeg ihvertfald glip af sidst ;-)

Fangekælder er der nu ikke, men der er da 2 sjove rum i kælderen, jagtrummet og wodoorummet som optræder som en af lokationerne i Temeplriddernes skat III filmen.




Jeg så nu hellere en velassorteret vinkælder




__________________
M.v.h.
Christian
Til top Vis Chr. R.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chr. R. Besøg Chr. R.'s Websted
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 03 Maj 2009 kl. 19:12 | IP-adresse registreret  

Det kan vi også delvis klare, men kun chefen har nøglen

__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 
Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 August 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 04 Maj 2009 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Jeg vil også mægtig gerne med, men jeg har nu ikke nogen præferencer hvad angår datoer til den tid. Jeg prøver at indrette mig!

Jeg håber at jeg har fået skaffet nogle penge til den tid, så det giver mening at gå og prøvelytte jeres telefoner. vil rigtig gerne få hørt et par jvc'er og denon d7000 hvis der er nogen der har dem med. Lige nu går jeg dog stadig og betaler penge tilbage til madbudgettet efter mit rudistor og netstøjsfilter indkøb.  Det er ikke nemt både at være studerende, familiefar, headfinørd og satans utålmodig.

Hvis jeg kan finde en kørelejlighed deltager jeg med nedenstående.

Til top Vis Kasper Kj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper Kj
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 04 Maj 2009 kl. 22:29 | IP-adresse registreret  

D7000 kan jeg ikke byde på men en LA2000 som er Mark Lawtons super moddede D2000

__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 

Side af 3 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes