| Sendt: 26 April 2009 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Vienna Acoustics Haydn grand, må kunne fås til de penge, eller måske endnu mindre...
Utrolig vellydende lille stander model, med silke blød lyd og masser af detaljer og gå på mod. Super finish og mega høj WAF.
På minus siden kan man måske lige nævne at de kræver meget effekt for at spille, de har en følsomhed på 87dB hvis jeg husker rigtig. De kræver den rette placering for at få dem til at spille ordentlig. De kan ændre sig fra det arveste l**t, til en ren jaw dropper inden for ~2cm.
De har en rimelig dæmpet bas, men til gengæld rækker den dybt, og tordenvejret er bestemt der ude et eller andet sted!
|