| Sendt: 16 Maj 2009 kl. 20:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal snart have mig en iPod Touch, og sammen med den vil jeg købe nogle ordentlige hovedtelefoner. De skal være støjisolerende, have en god lyd, og gerne se godt ud. Jeg hører mest Nickelback, Sheryl Crow og AC/DC. Jeg løber en del, så det ville ikke være dårligt, hvis høretelefonerne også passer til det formål. Dette er dog ikke et krav. Det skal forresten lige siges, at jeg ikke har noget imod at købe brugt og fra udlandet, så hvis i har nogle forslag, der overstiger min toppris lidt, er disse bud også velkomne. Byd endelig ind med nogle fornuftige forslag!
______________________________________________________ __________________________
Jeg har set lidt på nedenstående to modeller. Hvilket sæt er bedst når det kommer til lyd, pasform og støjisolering?
Shure E4c Jeg har set andre modeller som den, hvor der stod for eksempel -b eller -n. Hvad betyder det?
Etymotic ER-6i I en test vandt Etymotic ER-6i over blandt andre Shure E4c. Dette skyldes åbenbart pasformen og priser. Dog blev der også skrevet, at Shure's model havde den bedste lyd. Test
|