Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 08:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: In-Ear Hovedtelefoner - 750 kroner (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Martin Kristian
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Maj 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 16 Maj 2009 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

Jeg skal snart have mig en iPod Touch, og sammen med den vil jeg købe nogle ordentlige hovedtelefoner. De skal være støjisolerende, have en god lyd, og gerne se godt ud. Jeg hører mest Nickelback, Sheryl Crow og AC/DC. Jeg løber en del, så det ville ikke være dårligt, hvis høretelefonerne også passer til det formål. Dette er dog ikke et krav. Det skal forresten lige siges, at jeg ikke har noget imod at købe brugt og fra udlandet, så hvis i har nogle forslag, der overstiger min toppris lidt, er disse bud også velkomne. Byd endelig ind med nogle fornuftige forslag!

______________________________________________________ __________________________

Jeg har set lidt på nedenstående to modeller. Hvilket sæt er bedst når det kommer til lyd, pasform og støjisolering?

Shure E4c
Jeg har set andre modeller som den, hvor der stod for eksempel -b eller -n. Hvad betyder det?

Etymotic ER-6i
I en test vandt Etymotic ER-6i over blandt andre Shure E4c. Dette skyldes åbenbart pasformen og priser. Dog blev der også skrevet, at Shure's model havde den bedste lyd. Test

Til top Vis Martin Kristian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Martin Kristian

IndianaJonas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2009
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 01:28 | IP-adresse registreret  

Jeg kan godt anbefale Ultimate Ears inear hovedtelefoner, hvis entry level produkter passer dit budget. Jeg har selv haft metro fi 2 i 1½ år tid og de har indtil videre været godt solide. De har en klar ren lyd og overraskende kraftfuld og stram bas. Jeg ved ikke om de er de mest lydisolerende i verden, men man kan skrue godt op uden det ser ud til at genere de andre i bussen
Til top Vis IndianaJonas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af IndianaJonas

nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 08:46 | IP-adresse registreret  

E4C er en ganske udemærket iem og jeg havde ingen pasproblemer men det er en gammel model som vist nok har været udgået i flere år. ER6i har
jeg aldrig prøvet men prøv at kigge på Etymotics nye HF5 (essensielt den samme som headset udgaven HF2). Den kan købes hos amazon til $99 i
øjeblikket men de sender ikke uden for USA. Listeprisen hos Etymotics selv er $150. Jeg ved ikke hvor den ellers kan købes.

Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000

Mashuro
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005
Lokalitet: København
Sendt: 19 Maj 2009 kl. 08:59 | IP-adresse registreret  

Hvad med et sæt JVC/victor HA FX-500 til 99 euro fra bluetin.com?
De ser lækre ud og lyden skulle være helt fin.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes