Så kom den langt om længe, men den er noget mere uskøn end jeg havde håbet, meget kluntet at se på, specielt tykkelsen er voldsom..

Knappen er, selv om den ser tåbelig, ud faktisk rigtig god at bruge og behagelig at røre ved.

Jeg sidder lige og hører Ramstein via usb funktionen og ATH w1000 og det spiller OK

Bassboost funktionen er en man slår til og ellers glemmer alt om den, den er ligesom jeg synes et badboost skal være, den forstærker området omkring den dybeste stortromme og den bas under den, uden at gøre resten af lyden "underlig", fin funktion, men det havde været bedre med den lyd som eneste valg, da den virker kold og en smule livløs uden boostet, men hver so sine grise..

Crossfeeden, som er den første jeg har hørt af den slags, er faktisk bedre end jeg troede sådan en ville være, det er svært at høre om den er slået til, men man hører med det samme "at vandende skilles" når man slår den fra, man hører den egentlig heller ikke når man slår den til, mystisk...
Det er ligesom om at med CF on kommer musikken helt ind midt i kraniet og er ikke kun i den del hvor ørene sidder, ja jeg ved da ikke hvordan jeg skal forklare det...

Den gør desværre soundstagen lidt mindre, men den bliver så noget mere intens til gengæld..
Sådan når man tænker på at den har kostet omkring 350 spir er den meget fin til prisen, nyprisen var lige omkring de 150£, da de var på markedet og det vil jeg også mene den er værd, dog tror jeg at jeg ville vælge at bløde lidt mere på en D10, hvis jeg ville den vej..

Den er en genial ledsager til en laptop, hvis man ellers havde sådan en fyr

Så til prisen er jeg yderst tilfreds og den er et klart skridt op fra pcer jeg har haft, men den spiller ikke så jeg låser døren og bliver siddende i dagevis og hører musik, mens min krop langsomt sygner hen og til sidst bliver en del af musikken...

Sidst men ikke mindst har Headphonia lavet en ny model og jeg har fundet ud af at man kan indløse sin "lyrix" og få den nye og forbedrede til forskellen i nyprisen og det kunne da være sjovt, hvis man så endte op med en super forstærker til omkring 800, den har så ingen DAC, meeeen mon ikke den ender her trygt og godt hos mig på et tidspunkt

..
Alt i alt endnu en primaoplevelse med et totalt unødvendigt ebay impulskøb