Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 05:32   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Grado s-cush (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Svend88
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 14 December 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 491
Sendt: 03 September 2009 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

For F.....! Kan man slet ikke købe nye puder til Grado SR60 i DK?! Har prøvet to onlineshops, og de var ikke på lager. Umuligt at købe dem på udenlandske sider, enten vil de ikke sende ud af landet, el. osse koster portoen spidsen af en jetjager! Er der nogen som ved hvor jeg kan købe Grado S-Cush online, enten i DK el. hos en ærlig udenlandsk forhandler som ikke tager en bondegård i porto? Hvis der evt. er et branchemedlem herinde ligger inde med dem , så send mig venligst en PB.

Frustreret! Hvor svært skal det være at købe to styk skumgummi!

Til top Vis Svend88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend88
 
bsl2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 13 Februar 2004
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 511
Sendt: 03 September 2009 kl. 22:35 | IP-adresse registreret  

hej svend88

har du prøvet at kontakte lydbutikken de har grado så de kan sikkert hjælpe

vh bsl2

Til top Vis bsl2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bsl2
 
Svend88
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske

Bruger siden: 14 December 2008
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 491
Sendt: 08 September 2009 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

bsl2 skrev:

hej svend88

har du prøvet at kontakte lydbutikken de har grado så de kan sikkert hjælpe

vh bsl2

Lydspecialsten i Århus har dem til 129 kr. En simpel opringning viste at de har 6 stk liggende. Jeg kører der ud i morgen og køber 3 stk. Købe dem online er åbenbart sværede end at grave efter guld, så jeg må hellere få mig et lager selv.

Til top Vis Svend88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Svend88
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes