| Sendt: 08 September 2009 kl. 15:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har et par Sennheiser HD595 som jeg ikke har brugt et stykke tid (ca. 2 år).
Nu har jeg fundet dem frem igen og ville til at bruge dem, og konstaterer at der er et eller andet helt galt med lyden. Spiller jeg ved lav styrke lyder det fint nok, men skruer jeg meget mere op end halv styrke af hvad man ville anse for "højt", så skratter og forvrænger de så meget at man skulle tro at der har været spillet svinehøjt på dem på et eller andet tidspunkt, og er blevet overbelastet. Det har der bare såvidt jeg ved ikke, så jeg ved ikke lige hvad der er sket.
Det undrer mig også lidt at begge drivere skratter ved præcis samme volume, hvilket for mig kunne tyde på at det er nogen kredse inden driverne der er stået af, snarere end driverne selv.
Er der nogen der har oplevet noget lignende og har et bud på hvad der kan være sket..?
__________________ Pioneer VSX-859 - Carver 753x - Energy RVS - Technics SL-1210mkII/Denon DL110 - Panasonic BD35 - Toshiba HD-XE1 - Pioneer CLD-D704 - LG 50PS8000 - Panasonic AE500
|