| Forfatter |
|
dysterland Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
|
| Sendt: 26 September 2009 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er på jagt efter et sæt hovedtelefoner til noget musik-lytning. Jeg hører normalt gennem højttalerne, men en gang imellem vil jeg gerne bruge hovedtelefoner, når konen fx ser fjernsyn samtidig. Jeg har et sæt Sennheiser HD 433, som er ok, men jeg kunne godt tænke mig noget med lidt mere dybde. De skal dog stadig være ret billige, da det ikke er det store behov, de skal opfylde - jeg har heller ikke en stor pose penge, der står "hovedtelefoner" på. Så budgettet er max. 500 kroner.
Jeg har kigget lidt på disse Goldring DR50 fra Hi-Fi Klubben - bare så I kan se, hvad det er, jeg er ude efter. Er de gode? Hvad kan ellers anbefales i den prisklasse? Jeg skal selvfølgelig også selv ud og lytte, men jeg vil gerne have nogle anbefalinger af, hvad der er værd at kigge efter.
Og forresten - jeg vil helst undgå at bruge penge på en seperat hovedtelefon-forstærker, så de skal kunne trækkes tilfredsstillende af hovedtelefon-udgangen på min NAD 7130 forstærker.
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 26 September 2009 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjaa..måske en Grado SR-60, hvis du kan finde en brugt. De koster vel deromkring.
Det er i hvert fald en kæmpe forbedring, sammenlignet med en HD433 (har selv haft én i tidernes morgen).
Skal det være lukket, af hensyn til konens tvkiggeri, måske en JVC HA-RX700. De er bare lidt sværere at finde.
|
| Til top |
|
| |
tubesrules Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 62
|
| Sendt: 26 September 2009 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at google lidt på Goldring på Google.co.uk
Hvis du har mod på det kan du sikkert finde et godt tilbud på dr100, dem købte jeg sidste år i UK og de er fine til prisen hvis du gider bøvle med at få dem sendt fra England, besparelsen er ihvertfald til at få øje på og medmindre man er til dybbas er de ganske hæderlige - har selv brugt dem fra et NAD anlæg 
|
| Til top |
|
| |
Mathias Bak Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 26 September 2009 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du ikke SKAL bruge dem i næste uge, ville jeg tage Alessandro MS-1Koster liiiiige over 500,- og spiller super :)
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 26 September 2009 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathias Bak skrev:
Hvis du ikke SKAL bruge dem i n�ste uge, ville jeg tage Alessandro MS-1 Koster liiiiige over 500,- og spiller super :)
|
|
|
Hvis de skal bruges til rock så ja
|
| Til top |
|
| |
jacobtc Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 26 September 2009 kl. 23:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu skal det så siges at Grado/Alessandro smider ret meget lyd ud, så det ville nok ikke være det mest smarte, hvis konen skulle se fjernsyn ved siden af :D
|
| Til top |
|
| |
dysterland Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 769
|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
jacobtc skrev:
Nu skal det så siges at Grado/Alessandro smider ret meget lyd ud, så det ville nok ikke være det mest smarte, hvis konen skulle se fjernsyn ved siden af :D
|
|
|
Nej, så er de ikke smarte
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathias Bak skrev:
Hvis du ikke SKAL bruge dem i næste uge, ville jeg tage Alessandro MS-1 Koster liiiiige over 500,- og spiller super :)
|
|
|
Husk lige told + moms: $110 + 30%(told/moms) + 155,- (fortoldningsgebyr). Der er også andre der har bestilt MS-1, hvor det blev dyrere, end de regnede med  .
|
| Til top |
|
| |
klc-audio Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 521
|
| Sendt: 27 September 2009 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|