Emne: Sennheiser? Icemat? Fortvivlelse. ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Xenoth Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 27 December 2009 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey,
Jeg spørger sandsynligvis om noget som utallige andre har spurgt om igennem tiderne. Det simple spørgsmål om hvilke headphones der er bedst. Og alligevel ikke. Jeg vil have dem der passer personligt bedst til mig og de krav jeg stiller. Jeg har undersøgt flere høretelefoner på nettet, men kan ikke finde dem der bedst passer til mine krav.
Efter at have brugt 6 måneder på at beslutte hvilken mp3-afspiller jeg skulle købe, endte det med at jeg købte en ipod. Jeg lægger utrolig meget vægt på lydkvalitet, men eftersom at min musiksamling stort set kun består af mp3, så kunne ipod bedst betale sig - interface og kapacitetsmæssigt.
Jeg arbejder som DJ og bruger en stor del af min fritid på at mixe. Jeg går samtidigt på Københavns Universitet, og bor et stykke uden for KBH, så jeg har en del transport. Derfor kunne jeg godt tænke mig nogle høretelefoner som er holdbare - til opbevaring i taske - nemme til transport - men som også har en super lyd. Eftersom jeg beskæftiger mig med elektronisk musik, er bassen også et stort must.
Penge er ikke noget problem, men jeg køber selvfølgelig ikke Sennhesier HD 800 tl 8000 kr. Jeg har undersøgt flere Sennhesier modeller - 595, 600, etc. etc. Enten skriver folk at de passer dårligt til Ipod, har dårlig bass (I det mindste når det gælder elektronisk musik), eller larmer for meget. Vil ikke genere andre i togene for meget.