| Forfatter |
|
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fundet en europæisk forhandler af pk-serien. Har nogen erfaringer med at handle med dem?
http://www.yuin.eu/yuin/
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 11 Januar 2010 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da også gode priser de har, så skal de lige have et større sortiment...
|
| Til top |
|
| |
Thomas* Forum Bruger

Bruger siden: 05 November 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 35
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender ikke forhandleren, men kan varmt anbefale mærket, hvis du vil have en kvalitetsearbud.
Check dog også YUIN's egen side, da de kører med store prisnedsættelser for tiden. Har selv købt et par OK2, som jeg er meget begejstret for. ;-)
Venligst
Thomas
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt at høre fra endnu en begejstret yuin bud bruger:-) Jeg gik og lyttede til min kærestes pk2 en hel dag, og nu vil jeg have pk1:-)
Yuins egen hjemmeside? Har tidligere købt gennem head-direct, men har på det seneste været helt ufatteligt uheldig med importgebyrer, told, moms og alt det pjat - uanset hvad jeg har købt og hvorhenne. Så lige nu orker jeg ikke mere, jeg vil slet ikke SE en meddelelse fra Post Danmark.
Så nu prøver jeg denne europæiske forhandler. En anelse dyrere end at købe fra USA, men stadig meget billigere end hvis pakken skulle blive snuppet af de røde barbarer :-)
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske man kan forespørge på andre Yuin produkter..
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 13 Januar 2010 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser frem til at høre om det hele gik som det skulle.
Og gerne en lille sammenligning mellem pk1 og pk2 - der er jo noget af en prisforskel. __________________ Foobar -> Pico Dac/Amp -> Denon D7000
Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 13 Januar 2010 kl. 15:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg må indrømme at jeg ikke kender forhandleren. Det da et år siden jeg sidst har set en der var europæisk. Sidste januar var det ellers slut. Godt at høre at vi har fået en igen. 
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der har været store problemer med en bankoverførsel, som deres bank ikke ville modtage. Af en eller anden grund sendte de pengene tilbage efter at have taget et gebyr på 50 euro!!!!! Gisp! Fandens! Møgbank!
Firmaet har efterfølgende tilbudt at dække det meste af gebyret, og sender mig nu pk1 for 110 euro incl. shipping. Normalpris ca 142 euro. Det er jeg glad for. Stadig ikke optimalt. Men betal via PayPal, så er der ingen problemer. Forhandleren er under alle omstændigheder anbefalet.
|
| Til top |
|
| |
QWERTY126 Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 417
|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har et par PK1 og til mit stereo hjemme et sæt STAX 4040. Så jeg ved hvAD GOD LYD ER :-)
PK1 er erigtig god og spiller super fin med iAUDIO 7 - kan klart anbefale denne kombination.
Jeg købte mine PK1 via en forhandler i kina for 1,5 år siden. Ingen problemmer i det. Køb den med dit Visa kort eller PayPal o.lign, så kan man få pengene retur (via din bank) hvis du ikke modtager dem. Var heldig med denne handel.....
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Librarian skrev:
| Der har været store problemer med en bankoverførsel, som deres bank ikke ville modtage. Af en eller anden grund sendte de pengene tilbage efter at have taget et gebyr på 50 euro!!!!! Gisp! Fandens! Møgbank! |
|
|
Det har jeg også været ude for en enkelt gang. Kontonr og kontoindehaver skal passe sammen, ellers bliver overførslen annulleret. Jeg havde skrevet firmaets navn i stedet for ejerens navn, og så gik det galt  .
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
QWERTY126 skrev:
|
Har et par PK1 og til mit stereo hjemme et sæt STAX 4040. Så jeg ved hvAD GOD LYD ER :-)
PK1 er erigtig god og spiller super fin med iAUDIO 7 - kan klart anbefale denne kombination.
Jeg købte mine PK1 via en forhandler i kina for 1,5 år siden. Ingen problemmer i det. Køb den med dit Visa kort eller PayPal o.lign, så kan man få pengene retur (via din bank) hvis du ikke modtager dem. Var heldig med denne handel.....
|
|
|
Min afspiller er lige netop iAudio7, så det er godt at høre! Har nu tænkt mig at sætte iBasso T4 imellem også... Jeg glæder mig til at få dem og prøve mig frem Kræver de nogen særlig "burn-in"?
|
| Til top |
|
| |
QWERTY126 Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 417
|
| Sendt: 27 Januar 2010 kl. 20:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Librarian skrev:
QWERTY126 skrev:
|
|
|
|
Min afspiller er lige netop iAudio7, så det er godt at høre! Har nu tænkt mig at sætte iBasso T4 imellem også... Jeg glæder mig til at få dem og prøve mig frem Kræver de nogen særlig "burn-in"?
|
|
|
Lad mig endelig hører mht. iBasso T4 erfaringer :-)
Ang Burn in, så lad den spille et par dage non-stop. Synes min skulle spille et par dage, før den lød rigtig godt..
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2010 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige modtaget pk1. Første lytteindtryk (iAudio7 (FLAC)>iBasso T4>pk1:
Lidt blandet rock. Tindersticks.
Det lyder som hd650 i miniput version. Dejlig varm mellemtone med masser af plads og gode detaljer. Stor lyd i små dimser.
Er vant til at bruge full size hovedtelefoner, og der er sound stage og instrument seperation altså som regel bedre. Men den er faktisk overraskende god i pk1. På det punkt havde jeg nok ikke regnet med så meget.
Bassen skal jeg lytte mere til. Den skal lige sættes på hårdere prøver, før jeg vil sige noget. Men den virker ikke dårlig.
Synergien med T4 virker god. Der er sort baggrund, og lyden står knivskarpt og flot uden at være for skinger i diskanten. Indtil videre er jeg godt tilfreds. Lækkert ultra bærbart sæt, jeg har fået mig der :-)
T4+PK1 er nok en kombination for den, der ikke har noget imod at lyden er lidt farvet og hælder lidt mod det mørke. Jeg synes det spiller meget charmerende. Der er, samtidig med den mørke lyd og den bløde diskant, en meget høj opløsning.
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2010 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu må jeg lige reklamere lidt for de tjekkiske gutter igen. Jeg mistede til morgen en af "skumdutterne" til min pk1. De sender en ny + et ekstra sæt til mig gratis :-) Så mangler du et par Yuin PK-earbuds, så kan jeg altså klart anbefale denne forhandler! Det eneste der mangler, er selvfølgelig et større udvalg. De kunne f.eks. ikke skaffe clip-modellerne, sidst jeg spurgte...
|
| Til top |
|
| |
winbug Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 29 August 2010 kl. 02:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej,
vil lige tilhænge mig Yuin folket, har selv et sæt PK2 og de spiller max, men overvejer på sigt at checke et sæt PK1 ud,
ved dog ikke helt om de vil gå hen og afløse mine Grado SR325i ?
Mv Ronni
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 29 August 2010 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja altså de lyder jo slet ikke som grado, så det er svært at sige om de kan afløse dem, det afhænger nok helt af dit forbrugsmønster og lydpreferencer
|
| Til top |
|
| |