| Sendt: 17 Januar 2010 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Meizu SL8 som jeg er temmelig glad for, men det skulle snart få en ende for min kone vaskede den i vaskemaskinen i sommers og den var færdig.. Jeg kan ikke nænne at smide noget ud så den blev lagt hen i en af de talrige rodeskuffer i skabet. Jeg har så fisket den frem med mellemrum og prøvet at lade den og tænde, efter 3 måneder kunne den tilsyneladende lade, men så gik den i sort. Gangen efter kom jeg forbi ladeskærmen, men så gik den helt bananas og lavede noget værre hurlumhej på skærmen.. Så i går prøvede jeg igen, den kunne lade men da jeg trykke på start fik jeg at vide at hold var aktiveret  Jeg skubbede kontakten frem og tilbage en million gange for at se om det hjalp, nøhh. Så fik den noget WD40 og mere massage, det hjalp heller ikke  Gal i skralden slog jeg den irriteret mod bordet, i det sidste desperst forsøg på at løse problemet med vold, inden den ville komme tilbage i skuffen. Det var noget der virkede, nu fungere den som den gjorde og alt er fryd og gammen.. Næste gang skal jeg måske prøve at true med tæv inden jeg slår løs 
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|