| Forfatter |
|
febbe Forum Bruger

Bruger siden: 18 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 01 Februar 2010 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej jeg søger et par headphones til når jeg sidder på arbejdet og jeg har ingen anelse om hvad der er hot til de penge jeg har valgt at ville spendere på det, det dyreste hovedgrej jeg har haft var et par sennheiser cx-300 tror jeg de hed altså nogle in-ear, men er virkelig begyndt at få det træls i hovedet når jeg bruger in-ear propper så nu vil jeg finde noget der er værd at bruge. jeg har lige lavet en CMOY forstærker så der burde også være til at de kan få sig noget power. de eneste jeg lige har øjnene på er sennheiser hd555 da jeg ellers har været ret glad for mine sennheiser in-ears. men er der noget bedre på markedet i min prisklasse?? har bare nogle få krav og det er at de skal helst sidde omkring øret og ikke på øret. af musik er jeg mest til gammelt rock, ccr, zeppelin, deep purple, steppenwolf osv  Hilsen Jonas
|
| Til top |
|
| |
Snøren Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 13 Oktober 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 01 Februar 2010 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa...
Der er mange meninger lige her....Men mit bud ville være Denon AHD1001..godt nok er den 99 kroner dyrere end det du vil ofre...men den er en fed headphone efter min menig til omkring en tusse.
Hygge __________________ No entiendo alta fidelidad :-/
Pero el sonido es bueno para el alma
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2010 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen altså budgettet er nok nærmere omkring de 1000kroner så +/- 200kr kan jeg godt overkomme.
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 01 Februar 2010 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 01 Februar 2010 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
har lige kigget på de der denon og jeg kan se at de har kabel til i begge sider og vil helst have at der bare går et kabel ind i den ene hørebøf. desuden må de også godt være til at bruge i bussen, glemte jeg lige at nævne da jeg kommer til at køre en del i bus da jeg ikke har nogen bil længere, så jeg vil jo gerne have noget god lyd til de lange ture i bus
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
de ser lækkert behagelige ud de der beyer dynamic, lidt lænestol over looket de er hvertfald med i overvejelserne. ville være rart hvis folk lige kunne give et par ord med på de bøffer de anbefaler ville være rart lige og vide om de er behagelige og lidt om lyden måske
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 00:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
nå fandt lige nogle billige sennheiser hd 595. så dem smed jeg sku lige en bestilling på efter at have læst nogle reviews af dem rundt omkring. så må jeg jo se om det er noget der dur ellers må jeg jo bare prøve noget andet  men for dyvlan det er dyrt at få lyd har lige spenderet i alt 1600 kr på head-fi (1100 til sennheiserne og 500kr til komponenter osv. til sådan en C-moy) ender sku med at blive fattig har også lige købt vintage forstærkere, tuner og lidt andet så nu er der lige lukket til min konto i lidt tid, og pasta og ketchup til at stille sulten
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 01:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ked af det med din pung..
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de penge havde været brugt bedre på et par superlux hd681 og så kunne du samtidigt invitere kæresten på middag og have penge i overskud.....
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 01:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe ja det er sku ikke sjovt at være så stor nørd at man ofrer madbudgettet på alt muligt man burde lade være med... men kan bare ikke lade være det er så tiltrækkende når man sidder og kigger på spændende ting at jeg ikke kan lade være med lige at skulle have det ene og det andet  men sådan noget hifititis er sku værre end de værste drugs... især for folk der ikke har for mange penge i forvejen, vil gætte på at de sidste sidste 3 måneder har jeg nok brugt ca halvdelen af min løn på "sager"
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 01:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe har heldigvis ikke sådan et kvindemenneske at skulle trækkes med  men nu må jeg se nu prøver jeg lige de her sennheiser og så kunne det jo være der kunne blive plads til nogle andre phones til variation  og til noget ekstra udstyr ser de der superlux da fine ud og så 50 knaster det er jo ikke ligefrem en formue
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 09:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er så købt ind til 2 forstærkere da jeg har en kammerat der også gerne vil have en
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
febbe skrev:
| Der er s� k�bt ind til 2 forst�rkere da jeg har en kammerat der ogs� gerne vil have en |
|
|
Det gir mere mening :)
|
| Til top |
|
| |
AffeX Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
febbe: Ikke for at drysse malurt...men jeg håber din arbejdsplads også gerne vil lytte med på HD595. Jeg fangede ikke i første omgang den med at du skulle bruge dem på arbejde, men da HD595 er et åbent design spiller de næsten lige så meget udad som indad (groft anskuet). Hvis du arbejder på kontor var en lukket model fx Beyers måske bedre valg. Desuden hvis din arbejdsplads er støjende, kan en lukket model tilbyde bedre støjdæmpning. Beklager hvis mit indlæg kommer for sent
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Februar 2010 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg arbejder på et elektronik "værksted" og tror ikke ligefrem det er et problem for den eneste der sidder tæt på sidder og har altid radioen tændt og der hvor jeg sidder kan jeg næsten ikke høre hans radio, kun hvis jeg går over til ham kan man høre den så det gør ikke noget at de larmer lidt
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 17:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så har jeg lige hentet mine nye bøffer og hold op de føles lækre allerede nu hvertfald komforten som virkelig er i tophar lige prøvet at skifte lidt mellem direkte fra pc'en og igennem min JVC vintagebamse og vil sige at jeg tror udgangen på min jvc måske farver lyden lidt synes hvertfald det lyder anderledes, kan bare ikke helt bestemme mig for om det er til det gode, men okay har også kun hygget mig med dem en times tid nu med "karstens klare vand fra vejle" bragende ud igennem dem   men klart bedre end de ice-mat store bøffer jeg også har/ bliver smidt af helved til.
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
febbe Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja for efter jeg har set prisen på de der superlux skal jeg hvertfald også lige have sådan et par for hvis de spiller ligeså godt som der bliver sagt så er de da hvertfald god value og kunne hvertfald også godt tænke mig hvertfald bare lige og høre om nogle rigtig high-end phones er noget ved for de her bøffer er hvertfald et par kilometer foran alt andet jeg har hørt... men ved bare ikke hvor man kan få lov at lytte til sådan noget??
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2010 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|