| Forfatter |
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
I min tilsyneladende aldrig afsluttende jagt på gode køb, blev jeg inspireret af en email jeg fik fra en god ven i et andet forum.. 190 kroner incl porto de er også her meeen til en anden prisHvorfor stopper det aldrig ???? Nu bliver jeg nødt til at tage den 3. fløj i mit skab i brug og hvor hulen skal mit sprut så stå ??
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 00:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror du det er de samme?
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan jeg ikke vide med sikkerhed, men de ser ens ud og er samme mærke, jeg har fundet dem til 129$ et 3. sted..
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 08:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ligner totalt et AudiaTechnica ripoff men til den pris ku jeg ikke lade være med at prøve. Ku jo gå hen og være et fund til prisen ligesom SuperLux og Koss' gamle A/250, og hvis ikke kan en af sønnerne bare få dem til computer headphone
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 09:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
så må vi se hvem der får dem først..
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 10:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan I se ligheden med en AudioTechnica AD900 ?

__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
tvemanden Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2008 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
... Så kom jeg også til at lægge i alt DKK 185,- for et par af disse leveret med posten. Både "Claus-dk" og "toad" skal have tak ... Det bliver spændende. Er ret vild med at man kan få så meget HeadFi-nydelse (+ en del 'nørdelse') ud af produkter til under 200,- danske kroner. Hurra!
Glæder mig (som et lille barn) til at høre hvordan de klarer min gode gamle kæphest; treble ... Hvis vi er heldige at de også lydmæssigt minder om AD900 (og som AD900 kan trækkes rimeligt uden amp) - sååå rammer de måske plet BIG TIME ...
Det kunne være så lækkert hvis de var lidt 'lettere' bas-mæssigt end HD-681 og HD-660 - så havde man et ret fedt (og billigt) 3-kløver til ens brede musiksmag. Tror jeg som det første vil smide noget Grace Jones (eks. Walking In The Rain / I've seen that face before) igennem dem 
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu igen Claus ? det stopper jo aldrig det her. Jeg har jo ikke spor brug for flere åbne store bøffer, men alligevel er jeg jo en sucker for value for money. Alligevel kan man vel ikke købe alle billige bøffer der kommer frem 
Til gengæld er det da utroligt hvis det fortsætter sådan her. Altså på nuværende tidspunkt kunne jeg godt overleve hvis jeg solgte mine andre bøffer og brugte HD681'erne. Bevares, de er ikke HELT på niveau med f.eks SA5000 og K340, men såå langt er det da heller ikke fra.
|
| Til top |
|
| |
Mathias Bak Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Lang tid siden, godt at se at den perfekte hovedtelefon stadig ikke er lavet. Jeg kan godt varetage opbevaring af dit udstyr, Claus. Du skulle jo nødig lide af pladsmangel
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja man kan godt gå og ærgre sig lidt over alle de gryn man har brugt.. Lige for tiden og sikkert laaaaaang tid fremover er og bliver min favorit stadig mine DX1000 og jeg udelukker da ikke at jeg griber fat i den store pung igen og prøver et nyt flagskib... Men det her er sq meget sjovere   hvis man laver et fejlkøb og det sker jo af og til, så lukker man bare r.... og bruger dem som gave til en eller anden i omgangskredsen, så simpelt er det.. Det er også en fornøjelse at kunne anbefale gode og BILLIGE alternativer til de gamle travere, vel og mærke med god samvitighed.. Det eneste problem er skabspladsen, jeg har sådan en teaktræs-skænk, hvor det hele nærmest er stoppet med gear efterhånden, så jeg skal snart til at få vores 1.sal sat i stand, så kan jeg lidt igen   Det skal da så lige nævnes, at jeg stadig byder på brugte Philips HP1000/9000, for dem savner jeg godt nok meget og dukker de op til under 400 spir kaster jeg mig over dem..
|
| Til top |
|
| |
jacobtc Forum Bruger

Bruger siden: 25 September 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 174
|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at være en lyseslukker, men har du hørt godt om dem, eller er din ven også audiophile? :)
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
jacobtc skrev:
| Ikke for at være en lyseslukker, men har du hørt godt om dem, eller er din ven også audiophile? :)
|
|
|
Hvad er en audiophile ??
Jeg holder af god musik der lyder godt.
Jeg forstår ikke rigtigt den der med at være lyseslukker ???
Ham der har givet mig tippet er da en jeg regner for at have god smag..
Tak for tilbudet, Mathias.. Skal du med til Esbjerg igen ?? __________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
jacobtc Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
jacobtc skrev:
| Ikke for at være en lyseslukker, men har du hørt godt om dem, eller er din ven også audiophile? :)
|
|
|
Hvad er en audiophile ??
Jeg holder af god musik der lyder godt.
Jeg forstår ikke rigtigt den der med at være lyseslukker ???
Ham der har givet mig tippet er da en jeg regner for at have god smag..
Tak for tilbudet, Mathias.. Skal du med til Esbjerg igen ??
|
|
|
Jamen, altså har du hørt noget godt om dem? Fordi ellers kunne det jo bare være en hvilken som helst kinesisk fake...
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan af gode grunde ikke kommentere lyden, da jeg kun har LÆST om dem og begynde at fortælle om hvordan ting lyder jeg ikke har hørt, er ikke noget jeg gør.. Hvis du med lyseslukker mener at "de sikkert bare er noget billigt kinabras", så kan du sagtens have ret, men personligt synes jeg at et forum som dette bliver dødkedeligt, hvis vi bare skriver om "Tordenskjolds soldater" året rundt.  Så jeg prøver noget nyt af, at jeg så af og til brænder nallerne på noget møg  , kan ikke undgås, men i det prissegment som dette produkt ligger i har de fleste råd til det.. Glæden ved at få et supert produkt til en 5.del af de penge man TROEDE det ville koste er ikke noget kimse af..    At smide 1500 spir efter noget, som man ikke kommer til at holde af, er en rigtig dårlig oplevelse   Jeg opfordrer ikke nogen til at bruge deres surt optjente skillinger på noget jeg ikke selv holder af og har ikke anbefalet nogen at købe disse heller (endnu  ), jeg har blot informeret om et nyt køb jeg har gjort.. Jeg vil også hellere bruge mine penge på økologisk og sund mad samt gode udflugter med min familie end at smide dem efter elektronikgiganterne, så jeg køber hørebøfferne hos ALDI og spisebøfferne ved slagteren eller en landmand jeg ved tager sig godt af sine dyr, for det er noget som betyder meget mere for mig end de store selskabers bundlinier...   De får jo iøvrigt også lavet stort set alt i Kina og jeg vil alt andet lige hellere støtte en fattig kineser end en fed og grådig amerikansk aktieejer.. Nå der gik skisme da lidt politik i det   P.S Jeg ved godt hvad en audiofil er, det ved jeg ikke om jeg er, jeg tror heller ikke at 90% af dem der spørger efter råd herinde er, de vil bare gerne have mest muligt for pengene.. 
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 02 Marts 2010 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mathias Bak Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Tak for tilbudet, Mathias.. Skal du med til Esbjerg igen ??
|
|
|
Jeg finder lige tråden og læser om det. Det var jo super godt sidste gang :)
|
| Til top |
|
| |
jacobtc Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser squ godt ud!   måske man skulle købe et par...
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jacob altså kvalitet frem for kvantitet, det er bedre at spare op til et par k1000
|
| Til top |
|
| |
jacobtc Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 13:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
Jacob altså kvalitet frem for kvantitet, det er bedre at spare op til et par k1000  |
|
|
Phst K1000? aaaah, mon ikk snart der kommer noget nyt? :D
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 03 Marts 2010 kl. 13:20 | IP-adresse registreret