| Forfatter |
|
pof@ Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 941
|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Jeg har været lidt på jagt efter et par lukkede hovedtelefoner som skal bruges under flyrejser og lign.. De skal derfor være foldesammenbare.
Jeg faldt over Ultrasone PRO750 og kunne godt tænke mig at spørge om nogen har erfaringer med disse? Så vidt jeg kan se, sidder disse om øret og ikke på øret, hvilket er et krav.
Samme spørgsmål vil jeg også gerne stille om Shure SRH-840.
In-ear dimser er ikke lige mig. Kilden er en iPod Classic indtil videre.
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende tråd... Er selv lidt på udkig efter samme bøffer, dog ikke nødvendigvis "foldsammenbare". Er igang med at læse lidt reviews, så skal vende tilbage hvis jeg finder noget spændende...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2010 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå ja, foldsammenbar er ikke den eneste mulighed jeg søger. Kopperne kan evt. også drejes 90 grader som en DJ hovedtelefon for at fylde mindst muligt i "tykkelsen".
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2010 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Shure lader til, generelt, at få gode anmeldelser... Mens der er lidt forskellige meninger om Ultrasone PRO750...  Men har ikke selv fået et godt overblik endnu, læste kun sporadisk igår... __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2010 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Asklepios skrev:
Shure lader til, generelt, at få gode anmeldelser... Mens der er lidt forskellige meninger om Ultrasone PRO750...  Men har ikke selv fået et godt overblik endnu, læste kun sporadisk igår... |
|
|
Jeg har det lidt svært med anmeldelser, så bedst er jo at prøve selv. Men jeg har da også læst rundt omkring, og begge har glade og mindre glade brugere. PRO750 er til at betale her: LINK
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Marts 2010 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
pof@ skrev:
Asklepios skrev:
Shure lader til, generelt, at få gode anmeldelser... Mens der er lidt forskellige meninger om Ultrasone PRO750...  Men har ikke selv fået et godt overblik endnu, læste kun sporadisk igår... |
|
|
Jeg har det lidt svært med anmeldelser, så bedst er jo at prøve selv. Men jeg har da også læst rundt omkring, og begge har glade og mindre glade brugere.
PRO750 er til at betale her: LINK
|
|
|
Præcis, det er rigtig svært... Men prøver at se hvem der anbefaler den ene hovedtelefon fremfor den anden, og hvilke hvoedtelefoner den pågældende har. Så kan kan altid skyde sig lidt ind på om man har samme smag...  Tak for linket iøvrigt! Er dog stadig lidt i tvivl om hvilke man skal vælge...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |