Hey
Jeg kom til at tænke (normalt skidt ide), vi mangler en lille tråd hvor vi kan skrive hvad vi har af gear og evt hvad vi har haft.
Vi har tit nye folk herinde som ikke kender så meget til vores lille verden, men hvis vi laver en lille tråd om hvad vi selv har af gear, så har vi et godt udgangspunkt for fremtidige søgninger. På den måde så kan nye, eller gamle brugere hurtigt finde frem til om der en der har, eller har haft et par de høretelefoner, forstærkere m.m. som vedkommende har kig på.
Jeg ved godt at mange har deres gear i deres signatur, men det siger normalt ikke så meget. Her kan vi evt også linke til billeder og review vi selv eller andre har lavet, herinde eller på andre sites.
Kort og godt en lille info side, hvor man kan se hvem der har hvad og hvor de bor, synes jeg kunne være en fed ide.
Jeg lægger ud
Jeg har i mit primære setup: AKG K1000 (K 1000), earspeakers
Red Wine Audio (RWA) Signature 30.2 effektforstærker
Audio GD 19mk3 Dac
Via coax fra PC, foobar2000 og Wasapi
Desuden har jeg en DIY forstærker på vej (link kommer når den er færdig), en B22 Beta 22, med aktiv ground og en s22 Sigma 22 baseret på en custom Antrim trafo på 160VA.
Jeg har desuden et par Grado HF2 HF-2, dvs Head-fi 2 modellen fra 2009, den kaldes baby ps1000.
Jeg har også et par Sony CD3000, som er nogen gamle sager
I mit bærbare setup har jeg:Cowon s9 32gb
Etymotic er4s (ety4s) IEMs
Pico Slim forstærker nr 138 (på vej)
Et custom mini to mini interconnect kabelet baseret på Mundorf sølv/guld tråd.
Diverse:
Koss ksc75 modded på alle måder
Diverse kabler primært lavet af Jena kabel og Mundorf kabel
Strømkabler, i alle afskygninger op til 6 kmm med og uden skærm.
Førhen:Jeg har haft en del høretelefoner m.m. inde af døren, dem der har været i længere tid har været:
Grado sr225
Grado sr80
Audio Technica (ATH) a700
Audio Technica em7
Audio Technica esw9
Audio Technica es7
Audio Technica w5000
Bang og Olufsen (B&O) a8
Beyerdynamic dt770, 80 ohms
Beyerdynamic dt880, 250 ohms
Yuin pk1
Diverse andre

Af forstærkere:
Meier Audio Move
Meier Audio Prehead Mrk II SE
AudioTailor Jade (link kommer)
Audiotrack Optoplay
Zhaolu d.2 med alle de bedste og dyreste mods hehe
Fiio e3 og e5
Tror det var det, nu håber jeg at tråden kan få lidt opbakning.