| Forfatter |
|
M.M.M. Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 565
|
| Sendt: 10 Juli 2010 kl. 17:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens! Så blev det vist nok lige sommer
jeg har for et kort stykke tid siden købt et sæt in-ears af mærket
Creative EP-630. Det lyder faktisk fint nok, til når man er på farten. Men
noget jeg bare ikke kan vænne mig til er den larm der kommer fordi der
sidder puder som slutter helt tæt i øregangen. Det er som om det dunker, hver gang man tager et skridt. Det er faktisk rigtig irriterende  For ikke at tale om ledningen, Den skal man absolut ikke røre, så ringer det for ørerne! Hvis man sidder ned helt stille i et tog fx er der jo ingen problemer. Men in-ears er vel nogen man vælger hvis man er på farten?? Er der nogen af jer med samme problem.. Skal de op og være meget dyrere før de bliver til at holde ud? Det er mit andet sæt in-ears med dårligt resultat. Håber i kan hjælpe  Mvh Martin
__________________ Mvh: Martin
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 10 Juli 2010 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal have ledningen over øret og under tjøjen, gerne med en clips eller sårn.. Og så skal du lade være med at trampe rundt     
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
M.M.M. Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 565
|
| Sendt: 10 Juli 2010 kl. 19:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe.. Jeg prøver at stoppe det der trampen rundt... men jeg kan jo ikke bare liste stille rundt.. ellers når dørene i toget at lukke før jeg er kommet ud  Det lyder til at være en rigtig god ide, med ledningen.. jeg prøver lige... (at trampe rundt)
__________________ Mvh: Martin
|
| Til top |
|
| |
jan_stevns Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 3852
|
| Sendt: 10 Juli 2010 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
M.M.M. skrev:
Hej folkens! Så blev det vist nok lige sommer 
jeg har for et kort stykke tid siden købt et sæt in-ears af mærket Creative EP-630. Det lyder faktisk fint nok, til når man er på farten. Men noget jeg bare ikke kan vænne mig til er den larm der kommer fordi der sidder puder som slutter helt tæt i øregangen. Det er som om det dunker, hver gang man tager et skridt. Det er faktisk rigtig irriterende For ikke at tale om ledningen, Den skal man absolut ikke røre, så ringer det for ørerne! Hvis man sidder ned helt stille i et tog fx er der jo ingen problemer. Men in-ears er vel nogen man vælger hvis man er på farten??
Er der nogen af jer med samme problem.. Skal de op og være meget dyrere før de bliver til at holde ud? Det er mit andet sæt in-ears med dårligt resultat.
Håber i kan hjælpe 
Mvh Martin
|
|
|
Man skal ihvertfald ikke knase flæskesvær med ørepropper i :) __________________ -Jan@tecdata.dk
..... en Rigtig Receiver vejer over 30 Kg
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 10 Juli 2010 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Støj fra kablet (kaldet mikrofoni) kan mere eller mindre elimineres som Claus skriver men desuden varierer det meget fra mærke og model til mærke og model afhængig af hvordan kablet er lavet.
Det andet problem du har er "bone conduction" hvor fodslaget i jorden runger op gennem skelettet og ender i øret. Kablet er et generelt problem med alle slags hovedelefoner dog ofte værre med iem'er mens bone conduction mest er et problem med iem'er.
Det sidste er der ikke rigtig noget at gøre ved andet end at lade være med at bevæge sig eller vænne sig til det. Jo bedre iem'en isolerer jo værre vil det være. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Ostebaronen Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 11 Juli 2010 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan jo øve sig på at gå stille som en ninja! Selv jeg som er 205 cm høj og vejer godt over de 100 kg kan gå næsten
lydløst, det kræver bare lidt øvelse til at finde teknikken.
|
| Til top |
|
| |
Friisand Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 244
|
| Sendt: 11 Juli 2010 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg forsøgte engang at løbe med sådan nogle skrækkelige in-ears.....fy føj da! Jeg blev nærmest dårlig at det spetakel der kom indefra! Jeg ku' jo nærmest høre blodet suse rundt i kroppen. De blev solgt øjeblikkeligt og jeg fandt mine gode gamle Koss PortaPro frem igen.
__________________ Gert Friis
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 11 Juli 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
he he 205 cm ninja, så skal man altså falde godt ind for at kunne snige sig ubemærket rundt..
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 11 Juli 2010 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske på dansk flagstangsfabrik
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |