Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
Sendt: 04 August 2010 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
Jeg har fået en invitation fra min onkel og tante til en dobbelt rund fødselsdag i Nykøbing F. kl. 18 den 2/10 hvor det næste meet er planlagt til. Jeg ved at det ikke er noget jeg SKAL deltage i men jeg vil meget gerne da flere af mine fætre og kusiner som jeg ikke har set i 4-5 år kommer.
Det betyder at vi har 3 muligheder :
Holde fast ved datoen men så starte tidligere da jeg skal forlade lokalerne i Klampenborg senest 15:00. Dette er en hård deadline for at jeg kan nå med toget til Nykøbing til kl. 18:00
Flytte meetet til en anden dato, mit forslag vil så blive at flytte det 4 uger til lørdag den 30/10 for at undgå at ramme efterårsferien.
Holde fast i datoen men flytte meetet til en anden lokation hvis nogen kan stille en sådan til rådighed.
Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 732
Sendt: 04 August 2010 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
Jeg stemmer også på mulighed nr. 2 Få det rykket til en anden dag.
Mulighed nr. 1 er udelukket.
jeg rejser ikke fra jylland til københavn, for at lytte til udstyr i 2 timer, det er alt for kort tid.
D.30/10 kan jeg også være med. Nu vil jeg sku med på et meet.
Jeg har allerede misset de sidste 3 meets pga. arbejde.
Bruger siden: 09 Juni 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 85
Sendt: 04 August 2010 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
Klart mulighed nr 2. Hvis vi ikke skal køre fra Jylland om natten, så kan det dårligt starte meget tidligere end ved 10-11 tiden og 4 timer i alt er ikke så meget at stille op for. Jeg havde alligevel selv et prioriteringsproblem d. 2/10, men foretrak headfi meet. Kan godt den 30. men det kan også være en anden weekend for min skyld.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum