| Forfatter |
|
Henrik_sdk Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2008 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 474
|
| Sendt: 08 Januar 2011 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så at der var kommet et gør det selv kit til custum in-ears Et engangs kit sættes over ørene i 4 minutter og kan derefter ikke bruges mere... Der kommer 2 sæt med 1 driver og en med 2 balanceret drivers.. pris us 199/299$ http://sonomax.com/en/products-technology.html
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 08 Januar 2011 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
snedigt.. Så skal det gøres rigtigt i første forsøg :D
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Januar 2011 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 09 Januar 2011 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Funky, men lyder de godt...
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 10 Januar 2011 kl. 01:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke om jeg vil grine min røv i laser over den der eller synes det ser ud som et spændende og unikt produkt. Det samme princip kan allerede gøres for helt ned til 20$, men 4 minutter lyder imponerende hvis resultatet og lyden viser sig at være godt.
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2011 kl. 02:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
| Funky, men lyder de godt...
|
|
|
Ifølge Leo Laporte ( http://twit.tv/) lød de ok rigelig med bas, og så var de super behaglig at have på.. Han bruger til dagligt Etymotic. Men til 199$ skal de vel også lyde mere end ok.
|
| Til top |
|
| |
Aquila Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2009 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 120
|
| Sendt: 10 Januar 2011 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt koncept, og prisen er da også til at overkomme. Bliver spændende at høre mere om dem :-)
__________________ Audiophile in training
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 10 Januar 2011 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Saijajin skrev:
Jeg ved ikke om jeg vil grine min røv i laser over den der eller synes det ser ud som et spændende og
unikt produkt.Det samme princip kan allerede gøres for helt ned til 20$, men 4 minutter lyder imponerende hvis resultatet og
lyden viser sig at være godt. |
|
|
Hvem laver custom earpieces for 20$ ? Eller rettere hvordan kan man selv lave det for 20$ uden at ødelægge sit grej og ører ?
Man kommer ikke langt for en hund sku man tro ?
|
| Til top |
|
| |
Henrik_sdk Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Januar 2011 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg hopper nok på et par fra auriz til ca 2300 dkr.'
"The new Custom IEM will cost 7 900 CZK, which is approximately 316 EUR. As our fb fan you are entitled to a 5% discount.
Price includes: ...• postage (Czech Republic) •
Fischer Amps Custom In-Ear Monitors (2 Way System with passive
frequency separating filter designed by Fischer Amps) with electronics
built in custom made earpieces made of flexible silicon material
Biopor®AB • canal or concha form of earpieces • Standard material color of your choice (colorless transparent or reddish transparent) • finish of your choice (lacquer / matt) • cable color of your choice (silver or black) • storage case • cleaning tool with brush • Instructions for use • 12 month warranty
For an additional fee we offer other adjustments: • NanoScreenTM lacquer finish with silver ions (prevention of cerumen deposition + anti-microbial effect) • special color - several amazing shades of crystal clear colors or transparent smoky gray with subtle glitters • laser marking – logo or name • color marking of the right / left earpiece
Delivery time - 2-3 weeks.
I assume that next week there will be already presentation of Fischer Amps Custom IEM with pictures on our web site..."
|
| Til top |
|
| |
Saijajin Forum Bruger

Bruger siden: 04 September 2008 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 11 Januar 2011 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind skrev:
Saijajin skrev:
|
Jeg ved ikke om jeg vil grine min røv i laser over den der eller synes det ser ud som et spændende og unikt produkt.Det samme princip kan allerede gøres for helt ned til 20$, men 4 minutter lyder imponerende hvis resultatet og lyden viser sig at være godt.
|
|
|
Hvem laver custom earpieces for 20$ ? Eller rettere hvordan kan man selv lave det for 20$ uden at ødelægge sit grej og ører ? Man kommer ikke langt for en hund sku man tro ? |
|
|
Det er faktisk en ting jeg har tænkt mig at lave tråd om til jer, men fik desværre ikke nok tid i efteråret til det. (øv) Denne uge ser bedre ud og skal nok snart introducere jer, hvad det er jeg mumler om.
|
| Til top |
|
| |