| Forfatter |
|
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 02 Februar 2011 kl. 10:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen, der har set disse?
Beyerdynamic DT-1350
Jeg er altid fristet over evne når Beyerdynamic kommer med nye produkter. Det lader til at det er en mere neutral udgave af T50p. Hvor T50p har et løft i bas og diskant så
skulle DT-1350 være mere analytisk og neutralt tunet og er 80 Ohm i stedet for 32. Det er ret interessant synes jeg og jeg kan forestille mig at de lyder bedre end T50p. Er der
slet ikke en der føler sig fristet til at medbringe en til Esbjerg i Marts?
|
| Til top |
|
| |
beam Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 02 Februar 2011 kl. 10:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fristet er man vel altid, det er mere spørgsmålet, om økonomien kan følge med nogle gange...
Men de ser fine ud...
|
| Til top |
|
| |
Mathias Bak Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 02 Februar 2011 kl. 10:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ret fristet. Det stykke oven på hovedet(hvad hedder det) ser ret interessant ud, det vil sandsynligvis kunne give bedre
bærekomfort. Jeg er blevet helt vild med min T50p, men jeg synes ikke at mindre bas vil være en forbedring. Tværtimod. Jeg
glæder mig til at høre de første kommentarer ovre på head-fi.
Jeg så på head-fi at du havde fået ødelagt dine T50p, så du må da være frisk?
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 02 Februar 2011 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mathias Bak skrev:
Jeg så på head-fi at du havde fået ødelagt dine T50p, så du må da være frisk?  |
|
|
Ja - jeg forsøgte mig med at recable T50p og den efterfølgende konklusion er for mig at jeg skal holde mig til at skifte kabel på
mine HD650  ... det indebærer ikke lodning. Jeg kan se der tales om lodkolber i en anden tråd. Jeg skulle nok have
overvejet en temperaturstyret udgave da jeg fik varmet det hele lidt for meget op og den lille printplade hvor ledningerne
sidder på smeltede helt sammen.
SÅ ja - jeg er meget frisk på at prøve DT-1350. Det ville dog være rart hvis der kom et eksemplar med til Esbjerg så jeg kunne
blive sikker på at lyden ikke er for tynd.  Som du selv siger skal de ikke fjerne alt for meget bas men de måtte meget gerne
blive mere analytiske. Men jeg er sikker på at Tesla driverne kan levere varen.
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 02 Februar 2011 kl. 10:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kunne jo prøve at kontakte Beyer og spørge om de vil sende et demo eksemplar til meetet
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
beam Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 02 Februar 2011 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
[QUOTE=Mathias Bak]Jeg så på head-fi at du havde fået ødelagt dine T50p, så du må da være frisk?  |
|
|
(Ja - jeg forsøgte mig med at recable T50p og den efterfølgende konklusion er for mig at jeg skal holde mig til at skifte kabel på mine HD650  ... det indebærer ikke lodning. Jeg kan se der tales om lodkolber i en anden tråd. Jeg skulle nok have overvejet en temperaturstyret udgave da jeg fik varmet det hele lidt for meget op og den lille printplade hvor ledningerne sidder på smeltede helt sammen).
Jeg er absolut heller ikke en ørn til DIY, så det holder jeg mig langt fra, selvom det kunne være godt hvis man selv kunne fikse sine ting...
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 02 Februar 2011 kl. 11:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
| Du kunne jo prøve at kontakte Beyer og spørge om de vil sende et demo eksemplar til meetet |
|
|
Det har jeg gjort
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 02 Februar 2011 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Altså hvis folk kunne tænke sig et recable eller skal bruge nogen kabler el.lign så kan jeg godt hjælpe, jeg har efterhånden hjulpet en del ed den slags, så istedet for at brænde ting af så send en PM  Jeg har efterhånden lavet et hel lodde område på mit kontor hvor alt står klart, så et recable tager ikke engang 30 min, alt inkl, og jeg har de fleste dele på laver :)
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 02 Februar 2011 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er der nu i vejen med at brænde noget af en gang imellem? Man skal vel også have en undskyldning for at købe noget
nyt. Det virker i hvert fald meget godt over for konen når man kan fremvise en hovedtelefon med ledninger hængende ud af
driver-huset.
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 02 Februar 2011 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øhh, kan det ikke laves? Har du evt billeder el lign så jeg kan se skaden, for printkort kan jo erstattes
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
|
| Sendt: 02 Februar 2011 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
Øhh, kan det ikke laves? Har du evt billeder el lign så jeg kan se skaden, for printkort kan jo erstattes
|
|
|
Jeg har allerede solgt resterne af den ødelagte T50p på Head-fi. Det var forbløffende let at komme af med på trods af at jeg beskrev at det nok
ikke kunne laves. Men der var en del der havde stor tro på egne evner så nu vil det glæde mig hvis ham der købte dem kan få dem i drift igen. Jeg
er nu ret sikker på at der skal en ny driver til.
|
| Til top |
|
| |