| Forfatter |
|
Librarian Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2009 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 208
|
| Sendt: 10 Februar 2011 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger (til løb, roning, cykling mm.) min iaudio7 og et par yuin g2a med bøjle. Ind imellem synes jeg iaudioen er lidt stor at have i lommen eller hånden, og ind imellem synes jeg at jeg skal rette lidt rigeligt på g2'eren. Puderne bliver også ret våde og svedige...... Altså:
Har nogen et godt bud på et sæt, der egner sig godt til sport?
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 10 Februar 2011 kl. 11:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
På jobbet bruger jeg min Meizu SL med et par q-JAYS, småt og godt.. Sport er ikke lige min kop the, bortset fra svømning men der er jeg nu uden musik...
__________________ Jeg ælsker min Ipod
|
| Til top |
|
| |
headaudio.dk Branchemedlem

headaudio.dk
Bruger siden: 23 April 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 10 Februar 2011 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Noget af det bedste til sport er Sennheiser's 680 serie lavet i samarbejde med Adidas. De er vandtætte og har lydstyrke regulering på kablet. Der er flere forskellige modeller OMX680 med ørekroge, MX680 som earbud og PMX680 med nakkebøjle.
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 10 Februar 2011 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O's A8 er også et godt bud til sport. Sidder godt, spiller godt men koster også lidt mere.
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 10 Februar 2011 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tipsen Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 24 August 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 11 Februar 2011 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske et sæt Sennheiser/Adidas 680-serie kombineret med en Sandisk Sansa Clip+ (350kr inkl fragt hos Amazon UK for sidstnævnte - se http://www.amazon.co.uk/SanDisk-Sansa-Player-Expandable-Micr oSD/dp/B002NX0ME6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1297425987& sr=8-1)
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Februar 2011 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for alle de fine svar. Jeg tror helt klart det bliver en sansa clip, købte en brugt for en kollega for nylig, og købte også en til min datter engang. De er altså fikse. Den kan jo lige sidde i bukselinningen. Men den fra amazon, den sender de ikke til danmark...desværre...
Hvad angår det til ørerne: Jeg kan godt se pointen med in-ears i denne sammenhæng, men jeg har aldrig rigtig brudt mig om at have noget inden i ørerne. Så der skal jeg vist overvinde nogle barrierer hos mig selv først...
Gerne flere bud på det til ørerne :-) Jeg tænker lige videre, men afspilleren tror jeg er besluttet!
|
| Til top |
|
| |
Librarian Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Februar 2011 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den ser altså lidt underlig ud, tror du den er noget værd?
|
| Til top |
|
| |
QWERTY126 Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 417
|
| Sendt: 11 Februar 2011 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
du skal have et par yuin pk1 !
Har selv yuin pk1 sammen med IAudio7. Tror næppe du får bedre lyd pr. kr !!!
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 11 Februar 2011 kl. 21:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv gode erfaringer med Sansa Clip og Jays D-Jays med skumpropper. Dog er mine D-Jays bortkommet, og jeg bruger istedet Sound Magic PL50. PL50 giver rigtig god lyd (især med skumpropper), måske endda bedre end mine gamle og dyrere D-Jays, men jeg har desværre mistet den ene "ear hook", og så er de ikke meget værd til løb. Lige nu kan det godt gå an, da jeg har løbehue på i disse kolde tider, og det gør at ledningen ikke falder ud bag ørerne. Ellers har jeg kigget på disse fra MEElectronics. De har fået god omtale på head-fi.org og skulle være "sjove" at lytte til. Et fund til prisen. De skulle gerne blive på plads under løb, da de er udstyret med noget memory-halløj på selve ledningen.
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 11 Februar 2011 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
QWERTY126 skrev:
du skal have et par yuin pk1 !
Har selv yuin pk1 sammen med IAudio7. Tror næppe du får bedre lyd pr. kr !!! |
|
|
Har du nogensinde løbet med et par Yuin? Det duer ikke. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
msp2 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 14 Februar 2011 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som headaudio skriver har sennheiser nogle rigtig fine nogle, har før skrevet lidt om dem, er stadig glad for dem!
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=81987&KW=ms p2
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 14 Februar 2011 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cykler med ARGON EP4002... De er ikke noget at råbe hurra for, sådan rent lydmæssigt, udover de har en god bund. Men de isolerer ikke særlig godt, og det passer fint med, at man samtidig kan følge med i trafikken. Og de kan relativ nemt rives ud af ørene, hvis de hænger fast i noget. (Kører mountainbike ude i skoven, så det kan være ret aktuelt.)
Og så koster de ikke en bondegår, hvis de endelig skulle blive smadret..... Mine har dog holdt til at blive voldtaget igennem 3år, i regn, sved og mudder uden at tage skade! 
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 14 Februar 2011 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Librarian skrev:
Den ser altså lidt underlig ud, tror du den er noget værd? |
|
|
Ingen anelse __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |